Eagle F1 Asymmetric 6 dobrze wypada w kategorii zużycia bieżnika - badacze stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu.
Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3. W teście oceniano zachowanie opon na suchych i mokrych nawierzchniach, ze szczególnym uwzględnieniem trwałości. Testerzy przeprowadzili zaawansowany test ścieralności w laboratorium, aby zbadać zachowanie opon w czasie.
Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zajęła pierwsze miejsce lub była w ścisłej czołówce w 10 z 12 pomiarów testowych, co dało jej zwycięstwo w ogólnym zestawieniu. Szczególnie dobrze wypadła w kategorii zużycia bieżnika – eksperci stwierdzili, że zachowuje ona swoje właściwości przez cały okres eksploatacji i przewyższa konkurencyjne marki pod względem ogólnego przebiegu. Badaniu poddano 50 różnych modeli opon w rozmiarze 225/45R18, które zamontowano w BMW serii 3.
„To kolejne zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 6 w testach opon letnich, które potwierdza, że stworzyliśmy niezwykle zrównoważoną oponę. Ponieważ kierowcy coraz bardziej zwracają uwagę na efektywność i zasięg. Jesteśmy dumni, że możemy polecić nasz produkt UHP także właścicielom pojazdów elektrycznych,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka marketingu Goodyear ds. opon osobowych w Europie.
Tchnologia Wet Braking Pro, wykorzystująca innowacyjną żywicę, zapewnia kierowcom zwiększoną przyczepność na mokrych drogach. W oponie tej zastosowano również technologie opracowane na potrzeby wyczynowej jazdy. Dzięki temu Eagle F1 Asymmetric 6 nadaje się równie dobrze do wyczynowych samochodów z silnikiem spalinowym, jak i większych SUV-ów oraz aut elektrycznych.
Opona Eagle F1 Asymmetric 6 posiada szereg cech, które czynią ją pierwszą oponą UHP w pełni przystosowaną do potrzeb pojazdów elektrycznych. Bardziej aerodynamiczna ściana boczna zmniejsza opory powietrza i zwiększa przebieg. Z kolei zróżnicowany wzór lameli tłumi hałas drogowy. Opona posiada również wyższy indeks nośności, dzięki czemu nadaje się do montażu w cięższych pojazdach elektrycznych.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?