Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Udostępnij:
Napęd na obie osie i 204 konie mechaniczne wykrzesane z trzylitrowej, wysokoprężnej jednostki V6. Do tego reflektory biksenonowe, dwustrefowy climatronic, osiem poduszek powietrznych, podgrzewana przednia szyba i średnie spalanie na poziomie 9-11 litrów oleju napędowego na setkę.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)

To tylko część atutów czarnego Audi A4, jednego z najciekawszych samochodów, jakie można było kupić podczas niedzielnej giełdy w Rzeszowie. Niemiecki sedan do tej pory przejechał 171 tys. km i kosztował 47,5 tys. zł.

Inną ciekawą propozycją był rzadko spotykany na polskim rynku Daewoo Kalos. Dziewięcioletnie auto z benzynowym silnikiem 1,4 kosztowało 11,9 tys. zł.

Za 11,6 tys. zł można było kupić terenowe Mitsubishi Pajero pinin w krótkiej, trzydrzwiowej wersji. Japoński wóz miał pod maską 1,8-litrowy silnik benzynowy o mocy 120 KM.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 11,0 tys. zł (00 r.);

AUDI
80: 5,6 tys. zł (92 r.); A3: 22,8 tys. zł (02 r.), 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 31,0 tys. zł (03 r.), 29,8 tys. zł (02 r.), 23,9 tys. zł (01 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,5 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (96 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);

CITROEN
C2: 10,9 tys. zł (04 r.); Saxo: 5,7 tys. zł (98 r.); C3: 14,9 tys. zł (03 r.); Xsara: 7,8 tys. zł (03 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,8 tys. zł (99 r.); Kalos: 11,9 tys. zł (03 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 3,9 tys. zł (98 r.);

DODGE
Grand Caravan: 24,0 tys. zł (05 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,3 tys. zł (97 r.); Seicento: 5,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.); Croma: 37,8 tys. zł (07 r.);

FORD
Fiesta: 31,9 tys. zł (09 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 10,9 tys. zł (02 r.), 9,6 tys. zł (00 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 18,0 tys. zł (03 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);

HONDA
Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (97 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);

HYUNDAI
Trajet: 17,8 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 12,9 tys. zł (00 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.); MX6: 3,8 tys. zł (01 r.);

MERCEDES
A-klasa: 14,1 tys. zł (01 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 12,5 tys. zł (97 r.); ML: 24,8 tys. zł (99 r.);

MITSUBISHI
Pajero Pinin: 11,6 tys. zł (00 r.); Pajero: 24,9 tys. zł (00 r.);

NISSAN
Almera: 7,7 tys. zł (98 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 5,1 tys. zł (98 r.); Patrol: 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL
Corsa: 28,0 tys. zł (08 r.), 12,0 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (97 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 10,3 tys. zł (00 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 8,8 tys. zł (99 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 306: 6,7 tys. zł (99 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04), 12,9 tys. zł (02 r.);

RENAULT
Clio: 9,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Twingo: 3,9 tys. zł (95 r.); Megane: 13,8 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (02 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Scenic RX4: 16,8 tys. zł (00 r.);

SEAT
Ibiza: 17,6 tys. zł (05 r.); 12,0 tys. zł (01 r.); Leon: 18,0 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (00 r.); Toledo: 15,9 tys. zł (00 r.);

SKODA
Felicia: 4,9 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,9 tys. zł (06 r.), 17,7 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

TOYOTA
Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 38,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,6 tys. zł (98 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Golf: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.); Vento: 3,2 tys. zł (95 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 22,3 tys. zł (04 r.), 14,6 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); Sharan: 17,5 tys. zł (00 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);

VOLVO
S40: 11,5 tys. zł (00 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie