Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Napęd na obie osie i 204 konie mechaniczne wykrzesane z trzylitrowej, wysokoprężnej jednostki V6. Do tego reflektory biksenonowe, dwustrefowy climatronic, osiem poduszek powietrznych, podgrzewana przednia szyba i średnie spalanie na poziomie 9-11 litrów oleju napędowego na setkę.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (22.1)

To tylko część atutów czarnego Audi A4, jednego z najciekawszych samochodów, jakie można było kupić podczas niedzielnej giełdy w Rzeszowie. Niemiecki sedan do tej pory przejechał 171 tys. km i kosztował 47,5 tys. zł.

Inną ciekawą propozycją był rzadko spotykany na polskim rynku Daewoo Kalos. Dziewięcioletnie auto z benzynowym silnikiem 1,4 kosztowało 11,9 tys. zł.

Za 11,6 tys. zł można było kupić terenowe Mitsubishi Pajero pinin w krótkiej, trzydrzwiowej wersji. Japoński wóz miał pod maską 1,8-litrowy silnik benzynowy o mocy 120 KM.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 11,0 tys. zł (00 r.);

AUDI
80: 5,6 tys. zł (92 r.); A3: 22,8 tys. zł (02 r.), 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 31,0 tys. zł (03 r.), 29,8 tys. zł (02 r.), 23,9 tys. zł (01 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,5 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (96 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);

CITROEN
C2: 10,9 tys. zł (04 r.); Saxo: 5,7 tys. zł (98 r.); C3: 14,9 tys. zł (03 r.); Xsara: 7,8 tys. zł (03 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,8 tys. zł (99 r.); Kalos: 11,9 tys. zł (03 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 3,9 tys. zł (98 r.);

DODGE
Grand Caravan: 24,0 tys. zł (05 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,3 tys. zł (97 r.); Seicento: 5,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.); Croma: 37,8 tys. zł (07 r.);

FORD
Fiesta: 31,9 tys. zł (09 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 10,9 tys. zł (02 r.), 9,6 tys. zł (00 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 18,0 tys. zł (03 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);

HONDA
Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (97 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);

HYUNDAI
Trajet: 17,8 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 12,9 tys. zł (00 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.); MX6: 3,8 tys. zł (01 r.);

MERCEDES
A-klasa: 14,1 tys. zł (01 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 12,5 tys. zł (97 r.); ML: 24,8 tys. zł (99 r.);

MITSUBISHI
Pajero Pinin: 11,6 tys. zł (00 r.); Pajero: 24,9 tys. zł (00 r.);

NISSAN
Almera: 7,7 tys. zł (98 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 5,1 tys. zł (98 r.); Patrol: 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL
Corsa: 28,0 tys. zł (08 r.), 12,0 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (97 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 10,3 tys. zł (00 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 8,8 tys. zł (99 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 306: 6,7 tys. zł (99 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04), 12,9 tys. zł (02 r.);

RENAULT
Clio: 9,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Twingo: 3,9 tys. zł (95 r.); Megane: 13,8 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (02 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Scenic RX4: 16,8 tys. zł (00 r.);

SEAT
Ibiza: 17,6 tys. zł (05 r.); 12,0 tys. zł (01 r.); Leon: 18,0 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (00 r.); Toledo: 15,9 tys. zł (00 r.);

SKODA
Felicia: 4,9 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,9 tys. zł (06 r.), 17,7 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

TOYOTA
Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 38,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,6 tys. zł (98 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Golf: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.); Vento: 3,2 tys. zł (95 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 22,3 tys. zł (04 r.), 14,6 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); Sharan: 17,5 tys. zł (00 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);

VOLVO
S40: 11,5 tys. zł (00 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty