Już 350 zł wystarczyło, aby podczas wczorajszej giełdy samochodowej kupić używany, markowy rower górski. Ok. 500 zł trzeba było przygotować na stylową damkę z dużymi, szosowymi kołami, oraz błotnikami i bagażnikiem.
Wśród samochodów uwagę zwracał potężny Volkswagen Phaeton. Niemiecka limuzyna miała pod maską 3,2-litrowy silnik benzynowy o mocy 245 KM. W środku m.in. skórzaną tapicerkę oraz pełen pakiet elektryczny. Kosztowała 45 tys. zł. Za 29,9 tys. zł można było kupić Fiata Grande Punto w wersji sport (na zdj.). Włoskie auto napędzał 1,3-litrowy diesel Multijet rozwijający moc 90 KM. Sportowego zacięcia dodawała mu modna stylizacja – połączenie czarnego i białego lakieru oraz czarne, matowe alufelgi.
Nie lada gratką dla miłośników motoryzacji był coraz rzadziej spotykany na drogach Mercedes W123, czyli popularna w latach osiemdziesiątych „beczka”. Żeby go kupić wystarczyło 5,8 tys. zł.
Średnie ceny z giełdy na Załężu
ALFA ROMEO
145: 7,8 tys. zł (00 r.); 147: 18,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); 156: 10,5 tys. zł (01 r.);
AUDI
80: 7,9 tys. zł (94 r.), 7,0 tys. zł (92 r.); A3: 40,5 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (00 r.), 15,1 tys. zł (99 r.); A4: 33,0 tys. zł (04 r.), 30,1 tys. zł (03 r.), 16,4 tys. zł (99 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.), 11,9 tys. zł (95 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.); TT: 24,0 tys. zł (99 r.);
BMW
3: 44,5 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 13,9 tys. zł (98 r.), 5,0 tys. zł (92 r.);
CITROEN
Xsara: 8,0 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 13,5 tys. zł (03 r.); C5: 29,9 tys. zł (05 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 6,7 tys. zł (00 r.);
FIAT
Cinquecento: 3,5 tys. zł (98 r.), 2,5 tys. zł (96 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (05 r.); Panda: 16,9 tys. zł (08 r.); Punto: 29,9 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 6,2 tys. zł (97 r.); Tempra: 3,2 tys. zł (95 r.); Marea Weekend: 5,0 tys. zł (99 r.);
FORD
Ka: 7,0 tys. zł (00 r.); Fiesta: 20,8 tys. zł (06 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.), 3,2 tys. zł (93 r.); Focus: 21,9 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (00 r.); Mondeo: 46,5 tys. zł (08 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 23,5 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (98 r.);
FSO
Polonez Caro/Atu: 1,5 tys. zł (98 r.);
HONDA
Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Prelude: 10,9 tys. zł (98 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (96 r.); CR-V: 32,9 tys. zł (03 r.), 20,0 tys. zł (99 r.);
HYUNDAI
Matrix: 12,5 tys. zł (02 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 32,7 tys. zł (04 r.);
KIA
Sportage: 33,9 tys. zł (03 r.); Soul: 48,5 tys. zł (09 r.); Carnival: 10,8 tys. zł (00 r.);
MAZDA
Demio: 8,5 tys. zł (99 r.); 3/323: 32,5 tys. zł (06 r.), 12,8 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 14,9 tys. zł (00 r.);
MERCEDES
Smart: 8,2 tys. zł (00 r.); A-klasa: 17,0 tys. zł (00 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (00 r.), 18,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (98 r.), 5,8 tys. zł (94 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 9,0 tys. zł (99 r.);
NISSAN
Micra: 14,0 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (01 r.); Almera: 14,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (04 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 15,6 tys. zł (05 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 7,9 tys. zł (99 r.); Astra II: 13,8 tys. zł (03 r.); Vectra: 32,5 tys. zł (06 r.), 20,5 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 7,9 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
106: 3,9 tys. zł (97 r.); 206: 22,9 tys. zł (07 r.), 13,0 tys. zł (04 r.), 11,3 tys. zł (03 r.); 306: 7,2 tys. zł (99 r.); 307: 17,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 10,9 tys. zł (00 r.); 407: 23,5 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 19,0 tys. zł (07 r.), 5,0 tys. zł (95 r.); Megane: 21,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 15,3 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 26,0 tys. zł (04 r.); Kangoo: 14,9 tys. zł (04 r.);
SEAT
Ibiza: 10,0 tys. zł (02 r.); Leon: 21,2 tys. zł (03 r.), 15,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 22,0 tys. zł (02 r.); Alhambra: 19,8 tys. zł (01 r.);
SKODA
Fabia: 12,0 tys. zł (03 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (98 r.);
SUBARU
Tribeca: 102,0 tys. zł (09 r.);
TOYOTA
Yaris: 20,2 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 31,5 tys. zł (07 r.), 29,9 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 30,0 tys. zł (03 r.); Rav4: 35,0 tys. zł (02 r.), 18,0 tys. zł (95 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 24,9 tys. zł (07 r.), 18,5 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (00 r.), 6,8 tys. zł (96 r.); Golf: 31,0 tys. zł (05 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.); New Beetle: 26,9 tys. zł (04 r.); Passat: 45,0 tys. zł (07 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 26,8 tys. zł (04 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Phaeton: 45,0 tys. zł (03 r.); Sharan: 21,2 tys. zł (00 r.);
VOLVO
S80: 16,6 tys. zł (00 r.).
Bartosz Gubernat
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?