Ford odnotował wzrost sprzedaży w Polsce

(red) źródło: Mototarget
Fot. Ford
Fot. Ford
Publikacja czerwcowych wyników Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców dotyczących rejestracji nowych samochodów w Polsce ukazał korzystne dane firmy Ford Polska. Po raz pierwszy w historii obecności marki na polskim rynku, Ford zajął pierwsze miejsce w rankingu rejestracji nowych samochodów (osobowe i dostawcze do 3,5 t.).

Publikacja czerwcowych wyników Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców dotyczących rejestracji nowych samochodów w Polsce ukazał korzystne dane firmy Ford Polska. Po raz pierwszy w historii obecności marki na polskim rynku, Ford zajął pierwsze miejsce w rankingu rejestracji nowych samochodów (osobowe i dostawcze do 3,5 tony).

Fot. Ford
Fot. Ford

Klienci zarejestrowali 2.973 sztuki nowych Fordów, jest to najlepszy miesięczny wynik Forda w bieżącym roku. Tym samym Ford osiągnął w czerwcu br. udział w rynku na poziomie 10,5%.

**CZYTAJ TAKŻE

Ford Mondeo 2.0 TDCi TitaniumFord z silnikami EcoBoost

**

Od początku roku klienci zarejestrowali 12.492 nowe samochody marki Ford. Jest to o 4,2% niższy wynik niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego, przy czym cały rynek nowych samochodów Polsce skurczył się w pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku o 3,8%. To pozwoliło firmie Ford utrzymać bardzo wysoką - trzecią - pozycję wśród najchętniej kupowanych nowych samochodów w Polsce, z udziałem w rynku na poziomie 7,9%.

- To dla nas niesamowita satysfakcja z dobrze wykonanej pracy i naprawdę bardzo radosny moment - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Ford Polska Sp. z o.o. Pierwszy raz w historii Forda w Polsce zajęliśmy fotel lidera miesięcznej rejestracji nowych samochodów. Na ten sukces złożyło się wiele elementów - praca naszych dilerów, którzy bezpośrednio reprezentują nas przed klientami, prawidłowa komunikacja oraz doskonała oferta produktowa - dodał A. Kołodziejczyk.

Ford jest jedną z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce. Od wielu lat cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Samochody spod znaku błękitnego owalu cenione są za swą niezawodność, doskonałe właściwości jezdne oraz bezpieczeństwo, zaś dzięki dynamicznej i atrakcyjnej stylistyce kinetic design Ford zyskuje wielu nowych entuzjastów marki. Równie wysoko oceniana jest przez klientów sieć autoryzowanych serwisów Forda.

- Samochody marki Ford są bardzo dobrze i bardzo wysoko oceniane przez fachowców oraz klientów - powiedział Adam Kołodziejczyk. Strategia "One Ford" pozwala nam na zaoferowanie klientom nowoczesnych technologii, dotychczas dostępnych wyłącznie w segmencie aut premium. Najlepszym przykładem jest nowy Ford Focus, który oferuje niespotykany do tej pory - w tej klasie pojazdów - wybór najnowocześniejszych technologii, z zakresu bezpieczeństwa oraz komfortu kierowcy i pasażerów - dodał A. Kołodziejczyk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty