
Zdaniem Renault należy ono do najnowocześniejszych placówek w Europie. Jest wyposażone w systemy testowe i pomiarowe drgań i hałasu: stanowiska do badań drganiowych i akustycznych zespołów napędowych, stanowisko rolkowe w komorze półbezechowej, stanowisko badawcze acykliczności pracy zespołów napędowych i pomieszczenie pogłosowe.
Specjaliści od inżynierii samochodowej będą mogli dzięki temu we wstępnej fazie procesu projektowego i w znacznie krótszym czasie obliczyć parametry wibracyjno-akustyczne silników i skrzyń biegów. Celem jest zapewnienie jak najwyższego poziomu jakości zespołów napędowych pod względem emisji hałasu.
Producenci samochodów doszli do przekonania, że lepiej obniżać drgania i hałas w procesie projektowania niż umieszczać w aucie kilogramy mat głuszących.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?