Debiut rynkowy wersji Cabrio na początku 2011 roku pozwolił zwiększyć
przewagę. W pierwszych ośmiu miesiącach roku Camaro wyprzedziło Mustanga w statystykach sprzedaży o przeszło 10 000 sztuk.
Jednak popularność sportowego Chevroleta nie ogranicza się jedynie do sprzedaży. Auto szturmem zdobywa także Internet. Oficjalny profil Chevy Camaro zgromadził już blisko 2 000 000 fanów.
**
CZYTAJ TAKŻE
Chevrolet Camaro 45th Anniversary Special Edition
**
"Użytkownicy nieustannie dodają nowe zdjęcia i wymieniają poglądy na temat ich ulubionego samochodu, co z kolei inspiruje innych do komentowania. My możemy z kolei poznać oczekiwania naszych klientów i dopasować ofertę do konkretnych potrzeb," mówi Carolin Probstlyer, manager ds. komunikacji internetowej.
Firma oczekuje, że popularność Camaro wzrośnie wraz z premierą wersji Transformers Special Edition, którą zaplanowano na jesień tego roku. W 2012 roku zadebiutuje także model ZL1 o mocy przekraczającej 550 KM, będący jednocześnie najpotężniejszym Camaro w historii.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?