Według tych danych, w ciągu ostatnich siedmiu lat Maybach sprzedał zaledwie 3 tysiące pojazdów. Pomimo wysokich cen tych modeli (najtańszy egzemplarz kosztował w Polsce 1 960 000 zł), marka przynosiła gigantyczne straty. Jak się okazuje, do każdego sprzedanego egzemplarza, Daimler musiał dopłacać ok. 330 tys. euro.
W ostatnim czasie Maybach planował rozpoczęcie produkcji tańszych modeli, w tym crossovera na bazie Mercedesa GL, a także mniej luksusową odmianę limuzyny 52. Jednak decyzja o zamknięciu fabryki przekreśliła te założenia.
Obecnie, Daimler prowadzi rozmowy z Aston Martinem, który wyraził chęć współpracy lub przejęcia zakładów Maybacha i wznowienie produkcji jednych z najbardziej luksusowych aut świata.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?