Nadwozie pojazdu wyposażono w pakiet Widestar, co oznacza, że tylna część karoserii została poszerzona o 20 mm w celu zamontowania kół w rozmiarze 11Jx21 (9,5Jx20 z przodu).
Brabus twierdzi, że nowe elementy karoserii zostały poddane testom w tunelu aerodynamicznym, które potwierdziły, iż 700 Biturbo jest niezwykle stabilny przy wyższych prędkościach.
Wnętrze supersamochodu z Niemiec może zostać przyozdobione elementami z włókna węglowego w kolorze, jaki zażyczy sobie właściciel, aluminiowymi nakładkami na pedały czy sportową kierownicą.
Prędkościomierz wyskalowano nieco na wyrost do 400 km/h, bowiem Brabus 700 Biturbo rozpędza się „zaledwie” do 340 km/h. To i tak o 23 km/h szybciej od modelu seryjnego. Z kolei sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 3,7 sekundy, czyli o 0,1 sekundy mniej, niż w seryjnym SLS-ie.
Sekret osiągów tkwi w technologii podwójnego doładowania zastosowanej w silniku V8, dzięki której moc wzrasta do 700 KM, a maksymalny moment obrotowy do 850 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem siedmiostopniowej przekładni Speedshift DTC.
Niemiecki tuner zastosował także nowy układ wydechowy oraz zmodyfikowane zawieszenie obniżające samochód o 30 mm.
Fot. Brabus
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?