Złoty Klucz Jakości dla Peugeot Polska

(ip)
Złoty Klucz Jakości 2013 za najlepszą obsługę klienta w ASO trafił do Peugeot Polska.

W środę, 18 września 2013 r. podczas konferencji „Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym” TNS Polska zostały

Fot: TNS Polska
Fot: TNS Polska

wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach polskich marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2013.

Złoty Klucz Jakości trafił do Peugeot Polska. Statuetkę odebrała Sophie Passard, Dyrektor Generalny marki Peugeot w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.

II. i III. miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymali odpowiednio: Renault Polska i Ford Polska. Statuetki odebrali: Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor Klienta i Rozwoju Sieci marki Renault Polska oraz Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Ford Polska.

TNS Garage Quality Check 2013 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.

„Jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej czujemy się w obowiązku dostarczać obiektywne i rzetelne miary jakości obsługi w polskich serwisach. Gratulujemy zwycięzcom, wysokie wskaźniki w tym projekcie oznaczają potencjał wzrostu dla marek.” powiedział Michał Roszkowski, Head of Automotive Team w TNS Polska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty