W środę, 18 września 2013 r. podczas konferencji „Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym” TNS Polska zostały
wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach polskich marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2013.
Złoty Klucz Jakości trafił do Peugeot Polska. Statuetkę odebrała Sophie Passard, Dyrektor Generalny marki Peugeot w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.
II. i III. miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymali odpowiednio: Renault Polska i Ford Polska. Statuetki odebrali: Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor Klienta i Rozwoju Sieci marki Renault Polska oraz Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Ford Polska.
TNS Garage Quality Check 2013 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.
„Jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej czujemy się w obowiązku dostarczać obiektywne i rzetelne miary jakości obsługi w polskich serwisach. Gratulujemy zwycięzcom, wysokie wskaźniki w tym projekcie oznaczają potencjał wzrostu dla marek.” powiedział Michał Roszkowski, Head of Automotive Team w TNS Polska.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?