TechArt GTsport przygotował pojazd bazujący na Porsche Caymanie S. Dokonano w nim licznych zmian montując dodatkowe spojlery i dyfuzor poprawiające aerodynamikę auta, przeprojektowując wnętrze, modyfikując układ wydechowy. Zmieniono też charakterystykę
elementów tłumiących zawieszenia nadając im większą twardość, dzięki czemu samochód ma jeszcze lepiej prowadzić się w zakrętach. Ponadto prześwit można zmniejszyć o 2,5 cm, a dzięki zastosowaniu systemu PASM, oferowanego przez Porsche, wybrać jeden z dwóch trybów pracy zawieszenia - Normal lub Sport.
Silnik Caymana S w wydaniu TechArt GTsport ma pojemność 3,8 l - o 0,4 l większą od standardowej. W połączeniu ze zmianami w układzie dolotowym i wylotowym pozwoliło to na osiągnięcie przez jednostkę napędową mocy 385 KM (standardowo 295 KM). Silnik współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów, a napęd jest przekazywany na tylne koła.
Cena? Od 115 tys. euro, czyli ok. 466 tys. zł - o 181 tys. zł więcej od "zwykłego" Caymana.
Wybrane dane techniczne:
Typ silnika | benzynowy |
Pojemność skokowa (cm3) | 3824 |
Moc (KM) | 385 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 4,9 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 285 |
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) | 10,9/16,8 |
Długość x szerokość x wysokość (cm) | 434 x 180 x 127 |
Pojemność bagażnika (l) | b.d. |
.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?