Volvo XC60 ma wszystko na oku

(ip)
Volvo XC60, Fot: Volvo
Volvo XC60, Fot: Volvo
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące.

Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który

Volvo XC60, Fot: Volvo
Volvo XC60, Fot: Volvo

przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby, monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety, automatycznie zahamuje unikając zderzenia. System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.

Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym, jest dostępny już od 127 900 zł brutto.

Kierowcy mają na drodze wiele czynników rozpraszających, co sprzyja popularnym w mieście stłuczkom w tył pojazdu poprzedzającego. Volvo XC60, dzięki City Safety, redukuje to zagrożenie do minimum. Planując kampanię chcieliśmy pokazać urodę samochodu, jednocześnie podkreślając jego bezpieczeństwo. Ten model, to prawdziwa perełka w gamie Volvo, dlatego trzeba o nim mówić - uważa Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.

Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty