Będzie to dotyczyły zakładów Volvo w Torslanda, w Szwecji. Przerwa będzie trwała od 29 października do 2 listopada. - "Rynek europejski jest w dalszym ciągu kluczowym dla naszej marki. Niestety, recesja na rynku zmniejszyła także zapotrzebowanie na nasze auta. Zatrzymanie produkcji jest naturalną reakcją na tę sytuację. Z pewnością jednak nie zamierzamy zamknąć naszych zakładów w Torslanda na dłużej, niż tydzień" - powiedział Jan Gurander z zarządu Volvo.
Pomimo spadku zainteresowania pojazdami tej marki, Szwedzi mają powody do radości. W 2011 roku odnotowali bowiem 20% wzrost sprzedaży względem poprzednich 12 miesięcy. Blisko 450 tys. pojazdów Volvo znalazło nowych właścicieli. Plan tej marki zakłada osiągnięcie sprzedaży na poziomie 800 tys. sztuk rocznie do 2020 roku.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?