Suzuki Across 2.5 PHEV 306 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Suzuki Across 2.5 PHEV 306 KM
Im więcej modyfikacji i udziwnień w konfiguracji, tym dłuższy czas oczekiwania na auto. Terminy realizacji zamówień są dziś bardzo długie i jeśli komuś się nie śpieszy, idzie do takiego salonu, jaki mu pasuje, konfiguruje auto w pełni zgodnie z własnymi preferencjami, a potem czeka pół roku, rok, albo i dłużej. Na rynku jest już nowa generacja, a on jeszcze nie dostał swojej, poprzedniej. Jeśli komuś się śpieszy, idzie do salonu takiej marki, jak Suzuki i wybiera coś, co jest identyczne, kosztuje podobne pieniądze, ale nie ma możliwości zmian. Ale zamiast tego, autem może cieszyć się dość szybko. Szybki termin realizacji, udany napęd hybrydowy i jakość Toyoty, ale z innym znaczkiem? Dla mnie to wystarczające argumenty, choć spoglądając na konkurencję, Suzuki ma z kim walczyć.