Konkretnie za jakość, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz odpowiedzialność społeczną. Stacje LOTOS uzyskały tym
samym najwyższy sumaryczny wynik w swojej kategorii – ponad 23 punkty na 25 możliwych.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie przez Wydawnictwo Reader’s Digest, mające na celu określenie stopnia zaufania do wartości, instytucji i marek produktowych. W tym roku badanie to przeprowadzono po raz dwunasty w 15 krajach Europy. W Polsce wzięło w nim udział ponad 1000 osób wpisując swojego faworyta w ankiecie on-line. Formularze zostały przetworzone i opracowane przez niezależną firmę badawczą Wyman Dillon Ltd.UK w Londynie.
– Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012 to kolejne wyróżnienie dla sieci stacji LOTOS przyznane przez naszych klientów w tym roku – podkreśla Magdalena Jurdziak, dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa – Jest to cenne i wiarygodne wyróżnienie, poprzedzone otwartym badaniem, w którym Polacy dokonali spontanicznego wyboru spośród marek dostępnych na rynku, bez jakiejkolwiek sugestii. Nasza marka jest postrzegana, jako przyjazna i spójna wizerunkowo. Jest dobrze znana klientom, kojarzy się z wysoką jakością i zaangażowaniem w sprawy społeczne. Wszystko to sprawia, że LOTOS jest Marką Godną Zaufania.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?