
Czeska marka należąca do grupy Volkswagena w ubiegłym roku utrzymała pozycję polskiego lidera rynku, sprzedając 37 785 sztuk nowych pojazdów. To już czwarty raz, kiedy ta czeska marka uzyskała najlepsze roczne wyniki sprzedaży.
Przypomnijmy też, że od 2001 roku nie opuszcza pierwszej trójki najchętniej wybieranych przez Polaków marek samochodów osobowych.
W lutym br. na zakup samochodu oznaczonego logo Skody zdecydowało się 3 021 nabywców. Na drugim miejscu znalazł się Opel (1 739 szt.), a na trzecim Fiat (1 600 szt.). Udział rynkowy Škody wyniósł 12,87% i był o 0,97 p.proc. wyższy niż w ubiegłym roku.
W lutym największą popularnością cieszyła się Škoda Octavia (łączna sprzedaż 1 443 szt.) i Fabia (1 094 szt.).
Póki co, ani zmiany dotyczące możliwości odliczenia podatku VAT od samochodów z homologacją ciężarową, ani inne czynniki rynkowe nie zagroziły stabilnej pozycji czeskiego producenta.

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?