Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39255 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: super auto zmieniam na nowszy model
Podsumowanie: Auto warte uwagi, warto szukać dobrze wypasionych egzemplarzy (u mnie jest klima, el. szyby, podgrzewane przednie fotele, podgrzewane i el. ustawiane lusterka, regulowane przednie reflektory, co ciekawe po drobnych naprawach wszystkie te gadżety działają do dziś). Niestety ten model ma już swoje lata i ciężko dziś znaleźć egzemplarz godzien uwagi. Szczególnie słabe punkty to progi pod plastikowymi nakładkami oraz tylne nadkola. Jeśli są tam dziury to ciężka sprawa, koszt zrobienia tego jak należy wraz z lakierowaniem porównywalny do obecnej wartości rynkowej auta...
Podsumowanie: Witam mam Volvo 460 rocznik 92, w Cholenderskim gazie Jestem bardzo zadowolony z tego auta. W cztery lata zrobione ponad 100000 km po drogach polski i europy. Auto nigdy nie zawiodło, zawsze dojechało do celu. Na trasie z Lublina do Wiednia średnie spalanie 7,3 litra LPG. po polskich drogach można przyjąć 9l. Z racji ilości zrobionych km troszkę do auta dołożyłem ale były to wyłącznie wymiany eksploatacyjne. Ogólnie najlepsze auto jakie miałem do tej pory, obecnie przymierzam się do zakupu Saaba, czyajac opini myśle ze to jedyny godny nastepca mojego reniferka ;-)))
Podsumowanie: Jeździłem samochodem volvo 460 2.0i LPG(BRC) 1995r przez niespełna 6 lat. Przejechałem ponad 110000km. Nie można powiedzieć, że jest to samochód zupełnie bezawaryjny, ale psuje się niezmiernie rzadko. Jedyna poważniejsza awaria to tarcza sprzęgła - zerwało nity. Uważam, że jedną awarię na 6 lat można wybaczyć. Poza tym największe koszty to przeglądy(oleje, filtry, paski rozrządu, paski osprzętu, przegląd gazu, świece, przewody, końcówki drążków, opony, klocki hamulcowe, diagnostyki, płyn do spryskiwaczy, myjnia itp...) oraz ubezpieczenia. LPG sprawuje się w tym aucie bardzo dobrze - średnio ok 9-11l/100km zależy od nogi. Należy pamiętać o wymianach świec, przewodów wysokiego napięcia (ok. co 2 lata) oraz okresowej regulacji zaworów (co 60000km) w przeciwnym razie samochód zacznie dużo palić, źle chodzić na wolnych obrotach, słabnąć, gasnąć - stanie się nie do zniesienia. Zawory reguluje się na tzw. płytki - jeśli ktoś dysponuje minimum wiedzy o silnikach spalinowych to poradzi sobie samodzielnie. Negatywną stroną auta jest wrażliwość na koleiny, natomiast bezapelacyjnym atutem jest bardzo dobre zachowanie na zakrętach nawet przy bardzo szybkiej jeździe. Silnik jest nie do zajechania - przy 320000km przebiegu zużywał ok 0,7l oleju na 15000km. Ponadto silnik jest bardzo mało wymagający - można a nawet należy lać olej mineralny np. zwykły tani lotos 15w40. Poza tym samochód jest w miarę bezpieczny - żona miała wypadek - czołówka z oplem vectrą. Volvo został trafiony w lewy przedni przód - poduszka zadziałała, pironapinacze również, niestety doszło do urazu kolana, na szczęście nic pozatym. Na tym zakończyła się moja przygoda z VOLVO 460 2.0i. Ogólnie trzeba powiedzieć, że to dobry samochód - gdyby nie wypadek pewnie jeździłbym nim następna kilka lat.
Podsumowanie: kupiłem 460 tkę jest to moje któreś tam auto, jestem na razie bardzo zadowolony z zakupu. Mimo to że jeżdze dopiero miesiąc i przejechałem tylko 5 tys. to mniemam że wytrzyma zaplanowane przeze mnie 3 latka. Radząc wam klubowicze volvo, polecam samemu pojechac i wybrać sobie auto, nie zdawać się na handlarzy. jest dużo mocno nadszarpniętych rdzą modeli rocznika 95-96. miałem okazję trochę ich poglądać a najgorsze są kupione onegdaj w Polsce. Gdy trafi sie na garażowane w nie zajeżdzone to pociecha jest dużą. Ja po przywozie do Polski zagazowałem swój egzemplarz, włożyłem sekwencję i cieszę się tak jakbym jeździł małolitrażowcem. Polecam to autko
Podsumowanie: mam volvo 460 od ponad raku i jak narazie jestem zniego zadowolony ma przejechane 80000ty i jest to przebieg autentyczyn niedawno zmieniałem pasek rozrządu i był on ogrinalny! auto super tylko duzo pali chociaż mam silnik 1.6 ale o gazie nawet nie mysle szkoda mi tego auta .
Podsumowanie: 460-ka z silnikiem 1.7 turbo(120KM) 1990r.silnik ten to generalnie silnik od reno dostosowany i ulep. przez volvo(elektronika boscha)bardzo mocny silnik jak do tego auta,turbina do tego silnika została zaprojektowana przez porsche.Występuje jeszcze taki sam silnik 1,7 bez turbiny(102KM)-bardziej popularny o gorszych oczywiscie osiągach ale równie niezawodny i trwaly.Te silniki to sprawdzona technologia i udany projekt renault-dlatego znalazł uznanie w volvo i byl wkładany.Sam samochod(440-460)to udane auto oczywiscie z pewnymi mankamentami(podstawowy to produkcja w Holandii a nie rodzimej Szwecji)poza tym ocynkowana karoseria daje gwarancje ze jesli samochod nie byl powypadkowy to rdza go tak szybko nie zje.Generalnie naprawdę udane auto technicznie(wyglad to oczywiscie kwestia gustu)koszty eksplatacyjne na poziomie analogicznych aut niemieckich z tego okresu.Polecam.
Podsumowanie: auto mam od 4 mies 95r abs klima srs wspomaganie el szyby el lusterka itd. auto jest z niemiec ale kupilem tutaj z gratki zakladalem gaz nie sekwencje ale nienajtanszy silnik 2,0 l pali 9,5-10l gazu chodzi dobrze.z dokladek to wym oleju wym filtrow i guma na polosi za 30zl ceny czesci ok jak narazie jestem zadowolony ale trzeba uwazac bo duzo jest trupow nawiezione jak trafisz na fajne auto to sie pocieszysz ja ogladalem 3 szt 2 byly syfiaste a najgorszy byl w komisie w katowicach na ul gen hellera krajowy ale straszny syf
Podsumowanie: witam wszytkich moj Tata ma Volvo 460 1.8 z przebiegiem 75 z hakiem z 96r jak kupywal. To autko jest miodzio ma juz go ponad pol roku i zrobil 95 tysiakow i sie nic nie popsulo no tylko musial wymienic filter od klimy bo to standart. W samochodzie ostanio zostal zalozony gaz i jest jeszcze bardziej cihy niz byl :D a osiagi troszke spadly ale i tak daje kopa ;) Polcema go wszytkim z silnikiem 1.8 ;) zawieszenie jest bardzo dobre dobrze tlumi nasze nierownosci na drogach, uklad jezdy w pompke 1 klasa prowadzi sie go 1-ym palcem;) Pozdrawiam cieplutko ;)
Podsumowanie: Sprowadziłem właśnie z Berlina Volvo 460 1.8i ostatni model od starszego gościa przebieg 89000 przed sprzedażą zrobiono pełny przegląd bryczka zrobiona na zamówienie u dealera Volvo w Berlinie klima skóra pełna elektryka wykonczenie w drewnie ciemna oliwka metalik alusy orginalne volvo orginalne radio volvo na cd mp3, koła zimowe rewelacja jak nowy super maszyna 200km/h po autostradzie w Niemczech bez problemu. Niezawodność zobaczymy ale reszta ok
Znajdujesz się w dziale Volvo 460 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volvo 460, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Volvo 460.
Testujemy Volvo XC90 T8 Recharge. Jak sobie radzi hybryda typu plug-in?
Volvo XC40 P8 Recharge 408 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, osiągi, zasięg i ceny
Volvo S60 vs Lexus IS. Dwa ciekawe modele z segmentu D premium
Volvo XC40 T5 Twin Engine Plug-in Hybrid. Wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne, ceny
Artykuł sponsorowany Plug-in hybrid - znaczenie, działanie i polecane modele
Volvo. Marka kupi autka elektryczne dzieciom w szpitalach
Volvo. Ważna deklaracja marki. Co to oznacza dla kupujących auta?
Elektryki i hybrydy ładowane z gniazdka to 1/4 sprzedaży tej marki. Najpopularniejsze modele
Dealer Volvo rozpoczął współpracę z Katarzyną Glinką. Jakim autem jeździ aktorka?