Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Aspire (1 opinia)
B-MAX (8 opinii)
C-MAX (61 opinii)
Capri (5 opinii)
Cougar (5 opinii)
Econovan (1 opinia)
Escort (359 opinii)
Expedition (1 opinia)
Explorer (32 opinie)
Festiva (4 opinie)
Fiesta (263 opinie)
Focus (457 opinii)
Focus C-MAX (15 opinii)
Freestar (1 opinia)
Fusion (55 opinii)
Galaxy (74 opinie)
Granada (15 opinii)
KA (50 opinii)
Kuga (19 opinii)
Maverick (28 opinii)
Mondeo (621 opinii)
Mustang (25 opinii)
Orion (28 opinii)
Probe (31 opinii)
Puma (30 opinii)
Ranger (14 opinii)
S-MAX (35 opinii)
Scorpio (113 opinii)
Sierra (117 opinii)
Streetka (2 opinie)
Taunus (7 opinii)
Taurus (15 opinii)
Tempo (3 opinie)
Thunderbird (2 opinie)
Tourneo Connect (5 opinii)
Transit (92 opinie)
Transit Connect (3 opinie)
Transit Custom (46 opinii)
Windstar (30 opinii)
Podsumowanie: Mam Mondeo 2.0 TDCi (115 KM) z roku 2003, skrzynia 6. Średnie zużycie paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy po 45000 km wynosi 5,8l/100km, jest to wynik zmierzony, a nie wskazywany przez komputer (żmudna robota, ale dająca satysfakcje dokładnego pomiaru, przy każdym tankowaniu spisuję wartość licznika dziennego i ilość zatankowanego paliwa). Na dzień dzisiejszy żadnych kłopotów. Regularne przeglądy, paliwo (tylko STATOIL)i do przodu. Niektórzy piszą, że TDCi kopcą. Ja w swoim egzemplarzu nie zauważyłem tego zjawiska (odserwacja kolegi, który jechał za mną). Jednakże słyszałem, że tzw. "puszczenie dymka" jest czymś naturalnym w doładowanych silnikach diesla. W sytuacji, gdy z niskich obrotów chcemy "pociągnąć" układ sterujący zmienia charakter pracy silnika - dostosowując się do życzenia kierowcy (ekologia odchodzi na bok, a priorytetowe staje się maksymalne przyśpieszenie, powstają stamy nieustalone pracy silnika czego efektem jest chmurka dymu). Jak temu zaradzić, być możę wystaczy zmnieniać biegi w zakresie prędkości obrotowej silnika 2400 - 3000, aby po zmianie biegu na wyższy silnik miał co najmniej 1800 obr./min (w moim przypadku silnik osiąga maksymalną wartość momentu obrotowego). Kręcenie silnika powyżej 3500 obr./min wydaje mi się nie uzasadnione ze względu na fakt braku zuważalnego wzrostu mocy, a wręcz przeciwnie w moim odczuciu po przekroczeniu 3500 obr./min narowistość silnika zostaje przygaszona. Wedłu mnie silnik najbardziej lubi pracować w zakresie 1800 - 3000 br./min. A jeszcze kilka słów odnośnie bezawaryjności. Do dzisiaj rewelacja. Żadnych dodatkowych kosztów, tylko przeglądy, paliwo, płyn do spryskiwaczy i kosmetyki do karoserii. Przed Mondkiem miałem Passata B5 z 1997 r. VW w 2005 r. miał 115000 km przebiegu (auto kupione w salonie w Polsce)Jak go sprzedałem to odetchnąłem z ulgą, to był tyfus nie samochów. Bez przerwy coś się psuło. Jak nie przednie zawieszenie, to włącznik świateł awaryjnych zespolony z przerywaczem kierunkowskazów, jak nie czujnik poduszki powietrznej kierowcy, to włącznik oświetlenia bagażnika, a do tego jeszcze doszła wymiana końcówek drążków kierowniczych i sterownika zamka centralnego w drzwiach kierowcy (z zamykaniem samochodu była lepsza zabawa niż z ruletką, korzystając z pilota bestia zamykała wszystkie drzwi z pominięciem tych od kierowcy, dopiero przy 4, 5 próbie zamknięcia wszystkie drzwi były zaryglowane). A jeżeli chodzi o korozję to wychodzę z założenia że trzeba robić przeglądy powłoki lakierniczej w ASO Forda, w końcu udzielają 12 letniej gwarancji na perforację (dziury). Podobno z naprawami blacharskimi w ramach gwarancji nie ma większych problemów. A odnosząc się do korozji to wydaje mi się że jedynym sposobem na uniknięcie korozji jest postawienie samochodu w garażu na całą zimę. Skąd ten wniosek, ano stąd iż VW Passat B5 w opinii wielu zmotoryzowanych uchodzi za auto, które nie ma wad i problem rudej damy go nie dotyczy. Mój Passat przejeździł raptem 3 zimy, a na klapie bagażnika (sedan) w okolicach tablicy rejestracyjnych pojawiła się masa drobniutkich pęcherzyków. również na błotnikach zaczęły pojawiać się ogniska korozji. Podsumowując, są zwolennicy VW, są przeciwnicy Fordów. A ja doświadczyłem na własnej skórze posiadania Passata i wyleczyłem się z VW. W moim odczuciu Mondeo na pewno nie jest samochodem gorszym, a w codziennej eksploatacji na pewno dużo tańszym. Dochodzę do wniosków że przy zakupie auta nie można do końca sugerować się opiniami znajomych na temat danego auta. Z reguły jest tak, że Twój kolega nie przyzna się że jego VW, BMW, Audi czy Mercedej to puszka do której bezzwrotnie wkłada kupę pieniędzy i najchętniej by się jej pozbył. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Mondeo.
Podsumowanie: Mam Mondeo 1,8 TD 1994 rok od 5 dni. Mogę tylko powiedzieć, że ten samochód w zimę nie odpala. Prosze o pomoc. Nie wiem co to może być. Pozdrawiam.
Podsumowanie: Do tamai,nie masz zielonego pojecia o samochodach,kup sobie lepiej klocki lego.Mam mondeo z 94r 1.6 16v,silniczek extra pracuje,zawieszenie tylko tylnie amorki byly do wymiany,nastukane ma juz 200000,i dalej smiga,blacharka bez rdzy...
Podsumowanie: Mam Mondeo 2001 rok, 1,8 l na gaz -bezpośredni wtrysk , chodzi nieźle, przejechaliśmy już blisko 200 tys. oprócz wymiany podstawowych częsci nic się nie dzieje.Kochany samochód!!!!Wygodny i bezpieczny-polecam dla rodziny.
Podsumowanie: Mam Scorpio juz od dawnia.2,5 TDI 115 km.Jest niezawodny i piękny na alumach.Polecam go wszystkim co mieli juz FORDA i tych co nie wiedzą że FORD jest dobra marka..Po prostu super auto i wygodne tak że nie chce się z niego wyśiadać !!! Szkoda że ma tak niska cene bo jest warty o wiele wiele więcej!!!
Podsumowanie: mam escorta od 2tygodni ogólnie autko jest ok silnik dynamiczny 1.6 16v do rzeczy:czy to normalne aby mi palił 12 w mieście?? jak na 1.6 to chyba troszke duuużo
Podsumowanie: Mam escorta 1.8 95'od paru dni.Silniczek super, niezle osiagi. Problem tylko z hamulcem recznym...Jesli ktos wie jak poradzic z tym problemem prosze o kontakt...:))
Podsumowanie: Jestem fordowcem od kilku lat,miałem 3 escorty i z kazdego byłem zadowolony-może deko zbyt paliwożerne ale auta godne polecenia.Jestem mechanikiem od 11lat i naprawy są w escortach rzadkością-jak dbamy tak mamy. Pozdrawiam escortowiczów
Podsumowanie: Escort 1,6 gaźnikowy 1990r, produkcja Niemcy, kupiłem go w 2000r. miał 160 lub 260 tys. przebiegu, jeździłem nim przez pięć lat. Mechanicznie bardzo mocny samochód, na 150 tys. jakie zrobiłem (gaz) koszt drobnych napraw nie przekroczył 2000zł, przy przebiegu 300 lub 400tys. padł docisk sprzęgła i oddałem samochodzik za 500zł. Splanie 6-8 benzyna, 7-10 gaz, niezawodny, przyjemny w prowadzeniu, niezłe przyśpieszenie (90km i spory moment obrotowy i mała masa samochodu ok. 870kg), silnik wolnoobrotowy 3tys przy 130km/h (na piątce) - ogromna zaleta, niezawodny, wg mnie nie do zajeżdżenia, zawieszenie wytrzymywało wszystko (nie oszczędzałem go)tylko blachy kiepskawe niestety, model z tym silnikiem polecam, oczywiście niebity i po porządnym remoncie blacharki
Podsumowanie: Od 7-miu miesięcy mam Escorta 1,8 td Ghia z roku 1996. Prawdopodobny przebieg 232 tys km. Na razie nie mam powodów do narzekań. Prowadzi się dobrze, wnętrze przyjemne i nawet dość komfortowe. Lekko zaczyna mi stukać zawieszenie przednie, ale na polskich drogach wytrzymują tylko niemiecki taczki. Uczulam na pasek klinowy (wielorowkowy) - musi być bardzo dobrze napięty, sczególnie w okresie zimowym. Stosunek jakość/cena bardzo korzystny.
Znajdujesz się w dziale Ford opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Ford, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 39 modeli samochodów marki Ford.
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
10 789 złZakres cen: 6 400 – 14 900 zł
Średnia cena na podstawie 95 ofert:
160 502 złZakres cen: 101 500 – 325 949 zł
Średnia cena na podstawie 23 ofert:
9 457 złZakres cen: 5 500 – 23 900 zł
Ford Puma 1.0 EcoBoost 155 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne i ceny
Ford Pro. Znacznie więcej niż samochód dostawczy
Ford Mustang Mach-E GT 487 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Ford S-Max 2.5 Hybrid 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Ford Focus 1.5 EcoBoost Hybrid 155 KM vs Mazda 3 e-SKYACTIV-G 150 KM. Porównanie kompaktów z miękkimi hybrydami
Używany Ford Fiesta VII (2017 – obecnie). Poznaj jego wady i zalety
Sensacyjna zmiana w Fordzie. Kto zastąpi Polaka? Zapadła decyzja
Nowy sposób na limity prędkości. 30 km/h i więcej nie pojedziesz. Ta marka już testuje rozwiązanie
Ford. Marka zapowiada siedem nowości na prąd. Co to za samochody?
Ford. Marka zawiesza swoją działalność w Rosji