BMW Group sprzedało od stycznia do sierpnia niemal 770 tys. samochodów. Oznacza to wzrost o 8 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
W ciągu ośmiu miesięcy 2004 r. nowych właścicieli znalazło 769 086 egzemplarzy aut produkowanych przez BMW Group. To niemal 57 tys. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (712 684 zbyte egzemplarze). Najchętniej auta grupy kupowali Amerykanie. W USA sprzedano ponad 192 tys. pojazdów. W Niemczech znalazły one prawie 180 tys. nabywców.
Należąca do BMW Group firma BMW sprzedała od początku roku 645 703 auta, o 8,7 proc. więcej, niż w 2003 r. Wchodzące także w skład grupy Mini zbyło 122, 968 egzemplarzy samochodów, co oznacza wzrost o 3,8 proc. w porównaniu sytuacją sprzed roku. Rolls-Royce należącu do BMW Group sprzedał od stycznia do sierpnia 415 sztuk pojazdów.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?