Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Ich znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczny romb na masce. Mowa oczywiście o autach marki Renault. Aby poznać historię francuskiego producenta, musimy się cofnąć w czasie do końca XIX wieku, gdyż właśnie wtedy powstaje firma braci Renault.
Historia marki11
18
19
21
25
4
5
6
9
Alpine
Arkana
Avantime
Captur
Clio
Ellypse
Espace
Express
Fluence
Fuego
Grand Espace
Grand Modus
Grand Scenic
Kadjar
Kangoo
Kerax
Koleos
Laguna
Latitude
Magnum
Mascott
Master
Maxity
Megane
Messenger
Midliner
Midlum
Modus
Premium
Rapid
Safrane
Scenic
Seria G
Seria R
Seria T
Talisman
Thalia
Trafic
Twingo
Twizy
Vel Satis
Wind
Zoe
Na rynku mamy kilka przykładów, gdy auto z generacji na generację zmienia się nie do poznania. Zazwyczaj staje się najmodniejszym w chwili obecnej SUV-em lub crossoverem. Podobnie było z Citroenem C4, który teraz ma większy prześwit i „terenowe” dodatki. Ale czy to oznacza, że przestał być konkurencją dla tradycyjnych przedstawicieli segmentu C? Wydaje się, że wręcz przeciwnie!
Z jednej strony mamy modne nadwozie typu SUV z linią coupe oraz nowoczesny napęd hybrydowy, z drugiej zaś rozsądną cenę oraz niskie zużycie paliwa. Renault Arkana co prawda nie zachwyca dynamiką jazdy, ale odwdzięcza się niezłą stylistyką i komfortem. Jestem już po pierwszych jazdach tym autem i mam garść spostrzeżeń. Czy Arkana ma szansę na rynkowy sukces? Tak, choć konkurencja nie śpi.
Renault i Dacia bierze przykład z Volvo. Podobnie jak w autach szwedzkiej marki, chce ograniczyć prędkość swoich modeli. Przypomnijmy, że decyzja Volvo mocno podzieliła opinię publiczną. Teraz może być podobnie.
Nowe Renault Arkana ma wzmocnić asortyment francuskiej marki w segmencie C. Nie będzie wariantu elektrycznego, ale wybierać możemy spośród kliku hybryd.
Renault nigdy nie stroniło od samochodów z napędami zelektryfikowanymi. Ich model Zoe zyskał sporą popularność, choć w ofercie brakowało rozsądnej alternatywy, pewnego półśrodka dla niezdecydowanych. Dlatego też w zeszłym roku premierę miały aż trzy modele z napędem hybrydowym. Testowaliśmy już hybrydowe Clio, model Captur z hybrydą plug-in, teraz przyszła pora na największe Megane z nadwoziem kombi i hybrydą ładowaną z gniazdka. Jak się spisuje podczas codziennej eksploatacji?
Rynek samochodów z segmentu B staje się coraz popularniejszy. Powód? Auta tego typu zaczynają przypominać samochody kompaktowe sprzed kilku lat. Mówię tu nie tylko o wyposażeniu, ale i o przestrzeni oraz zastosowanych technologiach. Jednym z przykładów jest Renault Clio z napędem hybrydowym 1.6 E-TECH o mocy 140 KM z automatyczną skrzynią biegów. Jak sprawuje się na co dzień, ile pali i czy to dobra inwestycja?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
14 000 złZakres cen: 14 000 – 14 000 zł
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
60 096 złZakres cen: 50 000 – 71 340 zł
Średnia cena na podstawie 65 ofert:
135 282 złZakres cen: 125 680 – 147 100 zł