Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39310 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Debiutujący na polskim rynku Megane E-Tech elektryczny jest jednym z elementów długofalowego planu Renaulution założonego przez koncern Renault, a dotyczącego elektrycznej przyszłości francuskiej marki. Ma ona już wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu pojazdów z tego typu napędem, ale w najbliższej przyszłości będą one zdecydowanie bardziej rozwijane.
Francuscy producenci dość odważnie podchodzą do elektryfikacji floty. Co prawda już od dawna mają doświadczenie z samochodami elektrycznymi, ale takie zabiegi, jak całkowita rezygnacja ze spalinowych modeli w segmencie vanów w koncernie Stellantis to dość radykalne posunięcie. Renault również nie próżnuje i szykuje prawdziwe trzęsienie ziemi w swojej ofercie zaczynając od modelu Megane. Co oferuje, jak jeździ i jaki ma zasięg nowy francuski kompakt?
Zamówienia na nowe Renault Megane E-Tech można będzie składać od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w salonach w maju 2022 roku.
Renault nigdy nie było mocnym graczem na rynku samochodów kompaktowych. Jasne, Megane było i jest bardzo popularne, ale osoby rozglądające się za przedstawicielem segmentu C na rynku wtórnym o wiele chętniej sięgają po sprawdzone propozycje z Niemiec lub Czech. Trzeba jednak przyznać, że Megane, nadal obowiązującej czwartej generacji, to bardzo ciekawa propozycja dostępna w wielu interesujących odmianach.
Na rynku mamy kilka przykładów, gdy auto z generacji na generację zmienia się nie do poznania. Zazwyczaj staje się najmodniejszym w chwili obecnej SUV-em lub crossoverem. Podobnie było z Citroenem C4, który teraz ma większy prześwit i „terenowe” dodatki. Ale czy to oznacza, że przestał być konkurencją dla tradycyjnych przedstawicieli segmentu C? Wydaje się, że wręcz przeciwnie!
Renault nigdy nie stroniło od samochodów z napędami zelektryfikowanymi. Ich model Zoe zyskał sporą popularność, choć w ofercie brakowało rozsądnej alternatywy, pewnego półśrodka dla niezdecydowanych. Dlatego też w zeszłym roku premierę miały aż trzy modele z napędem hybrydowym. Testowaliśmy już hybrydowe Clio, model Captur z hybrydą plug-in, teraz przyszła pora na największe Megane z nadwoziem kombi i hybrydą ładowaną z gniazdka. Jak się spisuje podczas codziennej eksploatacji?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 313 ofert:
66 412 złZakres cen: 41 900 – 142 900 zł
Średnia cena na podstawie 289 ofert:
27 542 złZakres cen: 17 500 – 64 500 zł
Średnia cena na podstawie 84 ofert:
10 192 złZakres cen: 4 900 – 29 999 zł