Porsche Carrera GT należy do najszybszych seryjnie produkowanych aut na świecie. Napędzające je benzynowe V10 o pojemności 5,7 l ma moc 612 KM i pozwala na rozpędzenie samochodu do setki w 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h, ale ci, którym to nie wystarcza, mogą powierzyć swoje auto firmie Edo Competition.
Po jej przeróbkach jednostka napędowa Carrery GT osiąga moc 670, 715, a nawet 770 KM. To efekt m.in. zmian w oprogramowaniu sterującym silnikiem oraz zastosowania bardziej wydajnych filtrów powietrza. Nie bez znaczenia jest nowy układ wydechowy - o 18 kg lżejszy od seryjnego, a przy
okazji zwiększający moc o 25 KM.
W celu poprawienia aerodynamiki zamontowano dodatkowe spojlery wykonane w lekkiego i wytrzymałego włókna węglowego. Twardość zawieszenia można regulować dostosowując ją do warunków drogowych. W opcji dostępny
jest system automatycznego zwiększania i zmniejszania prześwitu, zapobiegający zniszczeniu karoserii i elementów podwozia np. podczas wjeżdżania na krawężniki.
Cenę tuningu wykonywanego przez Edo Competition mogą poznać tylko właściciele Carrery GT, którzy zdecydują się na przeróbki. Zapewne oscyluje ona wokół 200 - 250 tys. euro (ok. 725 - 905 tys. zł). Tyle za modyfikacje auta bierze firma Gemballa. W sumie, z ceną bazową samochodu, daje to kwotę ok. 2,5 mln zł.
Źródło: Mototarget
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?