Ponad 2 miliony egzemplarzy Chevroleta Cruze

(ip)
Od momentu debiutu do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 miliony egzemplarzy modelu Cruze, Fot: Chevrolet
Od momentu debiutu do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 miliony egzemplarzy modelu Cruze, Fot: Chevrolet
We wrześniu Chevrolet obchodzi trzecią rocznicę obecności modelu Cruze na rynku amerykańskim. W Polsce sprzedaż Cruze’a ruszyła kilka miesięcy wcześniej, a pierwsze egzemplarze trafiły do klientów w kwietniu 2009 roku, jeszcze przed amerykańską premierą. Ten kompaktowy samochód jest najlepiej sprzedającym się modelem Chevroleta – do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 miliony egzemplarzy.

Od czasu debiutu w 2009 roku Cruze sukcesywnie przyczynia się do sukcesu sprzedażowego Chevroleta w Stanach

Od momentu debiutu do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 miliony egzemplarzy modelu Cruze, Fot: Chevrolet
Od momentu debiutu do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 miliony egzemplarzy modelu Cruze, Fot: Chevrolet

Zjednoczonych i na całym świecie. W pierwszym półroczu tego roku sprzedaż miejskich i kompaktowych samochodów Chevroleta, takich jak Spark, Sonic (czyli odpowiednik sprzedawanego w Europie Aveo), Cruze i Volt wzrosła w USA o ponad 220% w porównaniu do pierwszych sześciu miesięcy 2010 roku. Wynik ten pokazuje, że aktualna gama produktów Chevroleta przyciągnęła do salonów także zupełnie nowych klientów.

„Cruze wiedzie prym w segmencie miejskich aut i jest jednym z najchętniej kupowanych modeli Chevroleta wśród klientów poniżej 25 roku życia w USA”, przyznaje Alan Batey, starszy wiceprezes Chevroleta.

Według najnowszych badań rynku, 45 procent amerykańskich nabywców modelu Cruze Clean Turbo Diesel to osoby, które przesiadły się z samochodów konkurencyjnych marek. W zeszłym roku w Europie i na innych globalnych rynkach, gdzie diesle są popularne z uwagi na wysokie ceny benzyny, sprzedano ponad 35 000 egzemplarzy modelu Cruze wyposażonych w jednostkę wysokoprężną.

„Cruze przyciąga do naszej marki nowych klientów, co potwierdza fakt, że w 2013 roku aż 40 procent nabywców tego modelu stanowiły osoby, które wcześniej nie jeździły samochodami koncernu GM”, mówi Cristi Landy, dyrektor marketingu Chevroleta ds. niewielkich modeli i aut elektrycznych. „Cruze oferuje wyposażenie częściej spotykane w większych i droższych sedanach, przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa i ceny auta kompaktowego”.

W Polsce Cruze cieszył się dużym zainteresowaniem klientów już od momentu wprowadzenia modelu na rynek, a rozszerzenie oferty o kolejne wersje nadwoziowe spowodowało wzrost sprzedaży o ponad 300% w ciągu ostatnich dwóch lat. W tym roku sprzedano w naszym kraju już ponad 2 500 egzemplarzy tego modelu, co czyni z niego najchętniej kupowany model Chevroleta. Najczęściej z salonów sprzedaży wyjeżdża pięciodrzwiowa wersja modelu Cruze, która oferowana jest w cenie już od 49 490 zł.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie