Pomysły na Subaru

Redakcja
Czy Subaru Impreza WRX STi może być jeszcze lepsze? Okazuje się, że może, jeżeli zadania podejmą się fachowcy.

Czy Subaru Impreza WRX STi może być jeszcze lepsze? Okazuje się, że może, jeżeli zadania podejmą się fachowcy.

 

Firma Electronic Arts Polska podpisała umowę o współpracy z Subaru Import Polska. Celem jest promocja najnowszej odsłony gry z serii Need for Speed™ pt. Need for Speed Carbon™. Na jej potrzeby Subaru przekazało swój flagowy model, Imprezę WRX STi, w ręce "stylistów"

Pomysły na Subaru

samochodowych z firm AGT i Neodesign. Samochód został poddany wielu modyfikacjom, tak aby stworzyć ideał auta na wzór tych, które są bohaterami gry Need for Speed™.

 

Do współpracy została zaproszona także firma VTG Q-Service Motor Sport, która wprowadziła wiele modyfikacji, między innymi zastosowano: sprężyny obniżające 20/30 mm Lesjofors, amortyzatory AGX z regulowaną twardością zawieszenia Kayaba, siedzenia wyczynowe Racer, pasy bezpieczeństwa 6 punktowe Sabelt, sportowy filtr powietrza K&N, rozpórkę kielichów Greddy, przewody silikonowe do turbo Samco, intercooler FMIC Greddy. W tuningu zewnętrznym wprowadzono: zmianę zderzaków oraz progów - unikalny "bodykit", maskę oraz klapę z tyłu karbonowe, karbonową lotkę, specjalny i niepowtarzalny biały lakier, felgi czarne z polerowanym rantem, intercooler w zderzaku, iluminację podwozia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty