Czy Subaru Impreza WRX STi może być jeszcze lepsze? Okazuje się, że może, jeżeli zadania podejmą się fachowcy.
Firma Electronic Arts Polska podpisała umowę o współpracy z Subaru Import Polska. Celem jest promocja najnowszej odsłony gry z serii Need for Speed™ pt. Need for Speed Carbon™. Na jej potrzeby Subaru przekazało swój flagowy model, Imprezę WRX STi, w ręce "stylistów"
samochodowych z firm AGT i Neodesign. Samochód został poddany wielu modyfikacjom, tak aby stworzyć ideał auta na wzór tych, które są bohaterami gry Need for Speed™.
Do współpracy została zaproszona także firma VTG Q-Service Motor Sport, która wprowadziła wiele modyfikacji, między innymi zastosowano: sprężyny obniżające 20/30 mm Lesjofors, amortyzatory AGX z regulowaną twardością zawieszenia Kayaba, siedzenia wyczynowe Racer, pasy bezpieczeństwa 6 punktowe Sabelt, sportowy filtr powietrza K&N, rozpórkę kielichów Greddy, przewody silikonowe do turbo Samco, intercooler FMIC Greddy. W tuningu zewnętrznym wprowadzono: zmianę zderzaków oraz progów - unikalny "bodykit", maskę oraz klapę z tyłu karbonowe, karbonową lotkę, specjalny i niepowtarzalny biały lakier, felgi czarne z polerowanym rantem, intercooler w zderzaku, iluminację podwozia.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?