Gdy czujniki umieszczone w przedniej części pojazdu wykryją uderzenie, poduszki montowane w pasach zostaną aktywowane. Największą zaletą tego rozwiązania jest większa powierzchnia, z jaką pas przylega do ciała. W ten sposób minimalizowane jest zagrożenie odniesienia urazów klatki piersiowej podczas zderzenia.
Podobne rozwiązanie jest już stosowane w m.in. Fordzie Explorerze. Pierwszym Mercedesem wyposażonym w poduszki powietrzne montowane w pasach bezpieczeństwa będzie nowa Klasa S. Auto zadebiutuje na rynku w 2013 roku.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?