Po europejsku

(mp)
Nie wszystko co amerykańskie można bezpośrednio przeszczepić na grunt europejski. Czasami potrzebne są zmiany. Cadillac BLS jest tego przykładem.

   

Fot. Cadillac
Fot. Cadillac

 

BLS zaprojektowany został specjalnie z myślą o rynkach Starego Kontynentu. Stylizacja nadwozia i wnętrza zadowolić ma gusta europejczyków. W zawieszeniu przednim wykorzystano kolumny MacPhersona. Z tyłu zawieszenie jest wielowahaczowe.

Fot. Cadillac
Fot. Cadillac

 

Do napędu samochodu przewidziano trzy turbodoładowane silniki benzynowe: 4-cylidrowy o pojemności 2 l i mocach 175 lub 210 KM oraz 6-cylidrowy 2,8 l/255 KM. W ofercie znajdzie się także wysokoprężna jednostka napędowa 1,9 l/150 KM z systemem common rail. Diesle nie są zbyt popularne za oceanem. Silniki mogą współpracować z 5- lub 6-stopniową przekładnią automatyczną.

 

Premiera Cadillaca BLS odbędzie się na wystawie motoryzacyjnej we Frankfurcie. Na europejskie rynki samochód wprowadzony zostanie wiosną 2006 r.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie