Do 2020 roku Subaru chce zwiększyć sprzedaż z 825 tys. do 1,1 mln samochodów rocznie. Pomóc ma w tym nowa modułowa platforma – Subaru Global Platform. Wiadomo, że w oparciu o nią powstanie m.in. kolejna generacja Legacy i Imprezy. Oferta ma także wzbogacić się o 7-miejscowego crossovera.
Planowane jest zwiększenie produkcji w fabryce w Indianie w USA. Spodziewać się możemy także aut hybrydowych z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Poinformowano również, że Subaru we wszystkich swoich silnikach zamierza wprowadzić bezpośredni wtrysk paliwa oraz system odłączania części cylindrów podczas jazdy z niewielkim obciążeniem.
Wśród wyposażenia ma pojawić się nowa generacja układów aktywnego bezpieczeństwa.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?