Nowe logo Peugeota to tarcza herbowa z głową lwa oraz napisem PEUGEOT ponad nią. To dalekie odejście od stosowanych od lat grafik, przedstawiających całą sylwetkę lwa, stojącego na tylnych łapach.
To takie samo logo, jak pokazane w 1960 roku. Różnica jest taka, że lwi łeb oraz grzywę narysowano oszczędniejszą kreską, a sam wyraz pyska jest wyraźnie mniej groźny.
Marka tłumaczy, że logo stosowane od 2010 roku musiało zostać zmienione, aby ukoronować awans rynkowy marki. "Nowy herb dumnie oświetla wartości marki Peugeot, a został zaprojektowany tak, by oparł się upływowi czasu (przynajmniej do kolejnej wymiany logo). Jest on ponadczasową, uniwersalną i multikulturową formą identyfikacji. To symbol przynależności i uznania. Jest synonimem prestiżu, pewności siebie, długowieczności oraz rodowodu. Wraz z nową formą wizualnej identyfikacji, Peugeot dołącza do historii oraz hipernowoczesności."
Zobacz także: Nie pamiętasz o tej zasadzie? Możesz zapłacić 500 zł
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?