Nowe hasło Chevroleta - "Make it happen"

(red), źródło: Mototarget.pl
Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl
Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl
Z okazji setnej rocznicy istnienia marki Chevrolet, w związku z wprowadzeniem na rynek całkiem nowej gamy samochodów, stworzona została nowa komunikacja reklamowa – kampania wizerunkowa „Make it happen”.

Ruszyła ona już w kilku krajach Europy, a w Polsce rozpoczęła się 26 sierpnia kampanią reklamową nowego Aveo. Obejmuje spoty telewizyjne, outdoor oraz Internet.

Kampania "Make it happen", opracowana przez G2/Herezie oraz Grey

Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl
Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl

Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.

"DNA Chevroleta to duch optymizmu i możliwości, zamiłowanie do ekspresyjnego designu i znakomity stosunek wartości do ceny, z którego Chevrolet zawsze słynął", powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.
**
CZYTAJ TAKŻE:

Nowy Chevrolet Aveo
Pięciodrzwiowy Chevrolet Cruze

**

Zwyczajowo twierdzi się, że szanse życiowe pojawiają się przypadkiem i powinno się je wykorzystywać, jeśli tylko jest taka okazja - sama idea "szansy" jest mocno związana z amerykańską kulturą, filozofią i dziedzictwem. Marka Chevrolet oferuje swoim klientom świat pełen możliwości, korzystanie z szans, jakie niesie codzienność i życie w niebanalny sposób. Co ważniejsze

Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl
Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl

marka kreuje takie szanse, co daje możliwość dodatkowych przeżyć i doświadczeń jej klientom. "Make it happen" - to kwintesencja nowej kampanii wizerunkowej, która niesie w sobie pozytywną moc, dając nam wiarę w sukces i w to, że można i warto korzystać z życia.

"Jeżeli zapytasz 100 Europejczyków co wiedzą na temat Chevroleta, to z przeprowadzonych badań wynika, że 85 z nich myśli o "Chevym" jako o marce o amerykańskich korzeniach i amerykańskich wartościach. Nie można tego powiedzieć o żadnej innej marce na tym rynku", kontynuuje Brannon.

"Kampania wykorzystuje charakterystyczne elementy stylu amerykańskiego,

Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl
Chevrolet Aveo, Fot: Mototarget.pl

typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę", powiedział Eric Wepierre, dyrektor ds. marki i marketingu w Chevrolet Europe. W kampanii reklamowej wykorzystany zostanie utwór "La Grange" zespołu ZZ Top.

Chevrolet, marka ze 100-letnią tradycją i amerykańskimi korzeniami, od zawsze kojarzona była na świecie z optymizmem i pasją w tworzeniu aut charakteryzujących się legendarnym stylem, śmiałym designem i praktycznymi rozwiązaniami w przystępnych cenach.

Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zacznie obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona zostanie nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł. Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty