Auto wyposażono w benzynowy, doładowany silnik V8 rozwijający moc 510 KM. W porównaniu ze standardowym modelem, który trafi do sprzedaży, dokonano zmian mających na celu zmniejszenie oporów powierza i zapewnienie kierowcy bezpieczeństwa. Przeprojektowano też układ wydechowy i system wlotu powietrza. Nie ingerowano jednak w jednostkę napędową i 6-stopniową, automatyczną skrzynię biegów.
Po zdjęciu elektronicznej blokady prędkości maksymalnej (standardowo ograniczona do 250 km/h) XFR-a udało się rozpędzić do 363,188 km/h. To o 13,8 km/h szybciej od rekordu dla marki Jaguar ustanowionego w 1992 r. przez model XJ220.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?