Zawieszenie zostało opracowane przez Forda we współpracy z firmą Fox. Zoptymalizowana konstrukcja zaworów wewnątrz amortyzatorów pozwoliła na obniżenie ciśnienia gazu w ich wnętrzu, co podniosło komfort. Mając na względzie właściwości terenowe, dołożono starań, by amortyzator był podatny na szybkie ściskanie i rozciąganie oraz płynne ograniczanie ugięcia.
Średnicę amortyzatora zwiększono z 2,5 do trzech cali. Dodatkowe 44% pojemności poprawiło ich odporność na przegrzanie. Zwiększeniu - o ok. 15% - uległ skok zawieszenia - z przodu wzrósł z 11,2 do 12,0 cali, a z tyłu z 13,0 do 13,9 cali.
Do napędu Raptora zostanie zaprzęgnięty przynajmniej 460-konny 3.5 V6 EcoBoost z podwójnym turbodoładowaniem, który zestawiono z 10 stopniową, automatyczną skrzynią i napędem na cztery koła. Ford F-150 nie jest oferowany w Europei. W USA bazowa wersja stratuje z poziomu 26 540 dolarów. Raptor będzie blisko dwukrotnie droższy.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?