Począwszy od 2007 roku, koncern Toyota nieprzerwanie zajmuje pierwsze miejsce w tym zestawieniu.
Komentując tegoroczny raport BrandFinance® Auto 50, David Haigh, Brand Finance Chief Executive, powiedział: „Toyota podjęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić reputację marki. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenia”.
W raporcie na 2013 rok, wartość marki Toyota wzrosła o 6%, do 26 miliardów dolarów (20 miliardów Euro). Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?