Najbardziej wartościową marką jest ...

(ip)
... Toyota. W edycji 2013 BrandFinance® Auto 50 report, Toyota została po raz kolejny uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata.

Począwszy od 2007 roku, koncern Toyota nieprzerwanie zajmuje pierwsze miejsce w tym zestawieniu.

Fot: Toyota
Fot: Toyota

Komentując tegoroczny raport BrandFinance® Auto 50, David Haigh, Brand Finance Chief Executive, powiedział: „Toyota podjęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić reputację marki. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenia”.

W raporcie na 2013 rok, wartość marki Toyota wzrosła o 6%, do 26 miliardów dolarów (20 miliardów Euro). Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki.

Fot: http://brandirectory.com
Fot: http://brandirectory.com
Fot: http://brandirectory.com
Fot: http://brandirectory.com

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Pirat drogowy w Lublinie

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie