Nagrody "Dealer of the Year" Renault przyznane

(ip)
Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o., Fot: Renault
Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o., Fot: Renault
W 2011 r. w konkursie uczestniczyły wszystkie kraje, w których marka Renault jest obecna (45 krajów na świecie, 1700 autoryzowanych partnerów). Laureatami „Dealer of the year” zostało 100 autoryzowanych partnerów z 31 krajów. W grupie wyróżnionych znaleźli się dwaj koncesjonerzy z Polski: Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. oraz Smektała Sp. z o.o. z Leszna.

Wyróżnienie „Dealer of the year", wprowadzone w 2011 r., jest kontynuacją konkursu „Renault Global Quality Awards”, istniejącego

Koncern Renault przyznał nagrody "Dealer of the year", Fot: Renault
Koncern Renault przyznał nagrody "Dealer of the year", Fot: Renault

od 2006 r. Nowa nagroda jest przyznawana autoryzowanym partnerom marek Grupy Renault, którzy osiągają najlepsze wyniki
w następujących obszarach działalności:
•    sprzedaż nowych samochodów, części zamiennych, akcesoriów i usług serwisowych,
•    rentowność sieci dystrybucji,
•    jakość usług wraz ze wskaźnikiem poziomu zadowolenia.
 
Jérôme Stoll, zastępca dyrektora generalnego i dyrektor handlowy, pogratulował zwycięzcom: Gratuluję Wam! Rozumiecie, na czym polega dziś zawód dealera samochodowego. Udało się Wam pogodzić wyniki sprzedaży z zadowoleniem klienta i opłacalnością. Dzięki Waszemu zaangażowaniu wyniki mierzone w skali globalnej ciągle rosną. Plan „Renault 2016 Drive the Change” można podsumować czterema słowami: more business, better business. Skoro jesteście dziś zwycięzcami, to znaczy, że rozumiecie oba aspekty tego hasła.
 
Najwyższa jakość obsługi klienta jest jednym z głównych punktów nowego planu strategicznego  „Renault 2016 Drive the Change”. Grupa Renault jest przekonana, że dzięki ciągłemu poszukiwaniu sposobów na lepsze zaspokojenie oczekiwań klienta, może rozwijać swoją działalność w sposób trwały. W 2011 r. 9 na 10 klientów na całym świecie polecało swojego dealera w celu zakupu nowego samochodu, a 8 na 10 klientów – jego usługi serwisowe. Jest to wynik o 7% wyższy w porównaniu do roku 2008.
W celu zaspokojenia potrzeb swych klientów, pod koniec 2011 r. Grupa Renault wprowadziła program „Promesse Client”. Opiera się on na sprawdzalnych i jednoznacznych zobowiązaniach mających na celu zapewnienie wysokiej jakości usług. W 2011 r. „Promesse

Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o., Fot: Renault
Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o., Fot: Renault

Client” wprowadzono u autoryzowanych partnerów Renault w 11 krajach. Do końca czerwca bieżącego roku będzie to 25 krajów.

Polscy koncesjonerzy wśród najlepszych
W gronie wyróżnionych w konkursie „Dealer of the year" znaleźli się dwaj polscy koncesjonerzy: Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. oraz Smektała Sp. z o.o. z Leszna. W ubiegłych latach firma Smektała trzy razy została wyróżniona nagrodą „Renault Global Quality Awards”. W 2011 r. w Polsce prawie 9 na 10 klientów polecało swojego koncesjonera w celu zakupu auta, a 8 na 10 – serwis, co stanowi wzrost odpowiednio o 10,8% i 18,3% w porównaniu do roku 2008.

Od momentu powstania RRG Warszawa w 2004 r. jesteśmy największym koncesjonerem Renault w Polsce. Największym i stale rozwijającym się. Wyniki konkursu DOTY 2011 potwierdzają, że wielkość i jakość - choć to czasami trudne - mogą iść w parze. Zawsze konsekwentnie stawialiśmy na jak najlepszą obsługę klienta, sprawność organizacji oraz innowacyjność i cieszę się, że nasze wysiłki zostały docenione przez producenta. Przyznanie tytułu DOTY 2011 to powód do dumy dla wszystkich pracowników RRG Warszawa i okazja, by podziękować naszym klientom. Bez ich zaufania nie osiągnęlibyśmy

Michał Kalina, prezes Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o.,  Fot: Renault
Michał Kalina, prezes Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o., Fot: Renault

ani tego wyróżnienia ani sukcesu handlowego – powiedział Michał Kalina, prezes Renault Retail Group Warszawa
Sp. z o.o.

Przyznanie nam tego wyróżnienia po raz czwarty jest dla mnie powodem do szczególnej satysfakcji. Oznacza to przecież, że nasza strategia uzyskania trwałej satysfakcji klientów zaowocowała długotrwałym sukcesem. Ciągłe doskonalenie relacji z klientami od lat jest wiodącym wymaganiem w codziennych działaniach – powiedział Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o. z Leszna.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty