
Tak duża redukcja wagi ma być możliwa dzięki istotnym zmianom w konstrukcji nowej "siódemki" zamiast stalowego szkieletu nadwozia, producent z Bawarii zastosuje takie materiały, jak włókno węglowe i aluminium. Dzięki temu, model 740i, którego waga wynosi obecnie 1900 kg, ma w przyszłości ważyć ok. 1650-1670 kg. To mniej, niż najlżejsza wersja mniejszej serii 5.
Premiera nowej serii 7 ma się odbyć na targach samochodowych we Frankfurcie w 2015 roku. Auto będzie dostępne z rzędowymi silnikami sześciocylindrowymi, a także jednostkami V8 i V12. Nie zabraknie również usportowionej wersji 760 M Performance.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Europosłowie o panice w UE ws. komisji ds. rosyjskich wpływów: "grillowanie rządu"
- Polska i Niemcy zacieśniają współpracę przy ochronie granic. "Razem bronimy UE"
- Mularczyk: Celem komisji ds. rosyjskich wpływów nie jest ingerowanie w wybory
- Typowy Polak według sztucznej inteligencji. Zobacz, jak AI widzi Europejczyków