Europejskie rynki mają być zawojowane tanimi samochodami marki Chevrolet. Na salonie samochodowym w Paryżu zaprezentowano trzy nowe modele i pojazdy koncepcyjne, wyznaczające drogę rozwoju marki w Europie.

W ciągu 3 miesięcy ma zniknąć marka Daewoo, a jej dilerzy mają powiesić sobie logo Chevrolet. W okresie przejściowym obowiązywać mają dwie marki.
“Rozszerzenie asortymentu produktów odzwierciedla naszą determinację i chęć wykorzystania wszystkich możliwości rozwoju, jakie oferuje Chevrolet", powiedział Erhard L. Spranger, Dyrektor Generalny Chevrolet Europe. “Sportowy, trzydrzwiowy Aveo/Kalos oraz modele koncepcyjne S3X i M3X

to jasny komunikat, czego klienci mogą oczekiwać od Chevroleta w najbliższych latach".
Polityka ta ma dotyczyć także naszego kraju i z pierwszych sygnałów wynika, że samochody marki Chevrolet cieszą się w Polsce rosnącym powodzeniem. A są to modele produkowane w koreańskich zakładach dawnego Daewoo.
Wygląda więc na to, że wielkie koncerny samochodowe zaczynają różnicować rynki i swoich nabywców. Jak cię nie stać na Opla - kup tańszego Chevroleta, a zysk i tak popłynie do General Motors. Podobnie robi Renault, który wprowadza tańszą markę - Dacia. Ciekawe, czy producenci japońscy też pójdą tym śladem, bo do tej pory tworzyły marki drogie (Lexus, Infiniti, Acura).
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?