Pojazd został zbudowany na nowej płycie podłogowej, która w przyszłości posłuży także do skonstruowania kolejnych modeli koreańskiego koncernu. Projektanci Eona nadali jednobryłowemu nadwoziu opływowy kształt, zachowując przy tym charakterystyczny dla Hyundaia design przedniej części nadwozia. Uwagę przykuwają duże reflektory oraz stosunkowo masywne nadkola.
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Jak przystało na pojazd segmentu A, we wnętrzu Eona nie odnajdziemy stylistycznych fajerwerków. Pojazd ma być przede wszystkim praktyczny. Dlatego też wygląd deski rozdzielczej podporządkowano ergonomii. Jeśli zaś chodzi o wyposażenie, Eon będzie posiadał m.in. elektrycznie sterowane szyby, wspomaganie kierownicy oraz centralny zamek.
Koreańskie auto będzie również pierwszym modelem z segmentu A na indyjskim rynku, które będzie wyposażone w boczną poduszkę powietrzną.
Ten niewielki pojazd ma być napędzany benzynowym silnikiem o pojemności 0.8-litra i mocy 56 KM, która będzie przekazywana będzie na przednie koła za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni manualnej. Jak zapewnia producent, Eon będzie zużywał średnio 4,7 litra/100 km.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?