Nadwozie Concept-CT MIEV wzorowane jest na popularnych obecnie w Japonii dużych skuterach. Szeroko otwierane drzwi (tylne odchylane do tyłu) bez środkowych słupków ułatwiają wsiadanie i wysiadanie. Tradycyjne zegary zastąpiono szerokimi ekranami. Kierowca może na nich jednocześnie odczytać wskazania prędkości jazdy, zużycia paliwa,
informacje z systemu nawigacji i klimatyzacji, a także obrazy rejestrowane przez lusterka zewnętrzne oraz lusterko wsteczne. Konsolę środkową wyposażono w panel dotykowy zapewniający łatwe sterowanie systemami klimatyzacji i audio.
Mitsubishi Concept-CT MIEV wyposażony jest w centralnie, czyli przed tylną osią, umieszczoną jednostkę napędową o
pojemności 1 litra i mocy 68 KM. Współpracuje ona z czterema elektrycznymi silnikami zintegrowanymi z kołami, z których każdy rozwija moc 27 KM. Prąd dostarczany jest z akumulatorów znajdujących się pod tylnymi siedzeniami i między przednimi kołami.
Współpraca jednostki spalinowej i elektrycznych pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa, a co za tym idzie, ograniczenia szkodliwych związków wydzielanych do atmosfery w procesie spalania benzyny.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?