O niektórych autach mówi się, że zostały zaprojektowane z myślą o kobietach. Jest tak w przypadku Nissana Micry, Forda Street Ka czy Lanci Ypsilon. Tymczasem takie właśnie działanie marketingowe może przynieść sukces.
Z badań przeprowadzonych przez General Motors wynika, że w ciągu najbliższych 15 lat liczba kobiet kupujących nowe samochody na rynkach Europy Zachodniej zwiększy się o 40 proc. Szykuje się walka o zaspokojenie gustów i guścików płci pięknej.
.
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera