Gordan Murray T.25 i T.27 mają stanowić receptę m.in na miejskie korki i brak miejsca na parkingu. Ich głównym założeniem jest połączenie rozsądnej ekologii z praktycznością w mieście.
T.25 wyposażony jest w trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 660 cm3 i mocy 51 KM z momentem obrotowym na poziomie 57 Nm. Jednostka współpracuje z półautomatyczną pięciobiegową skrzynią. Do "setki" auto rozpędza się w 16,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 145 km/h. Zgodnie z zaprezentowanymi danymi, auto spala 3,8 l/100km, natomiast emisja CO2 do atmosfery wynosi 86 g/km.
Alternatywą jest model T.27, który posiada 34-konny silnik elektryczny. Jest on w stanie rozpędzić pojazd od 0 do 100 km/h w czasie 15 sekund. Jego prędkość maksymalna wynosi 105 km/h, a na jednym ładowaniu jesteśmy w stanie pokonać dystans 160 km.
Auta do produkcji mają trafić w 2016 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?