Giełda samochodowa w Rzeszowie (21.10) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (21.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (21.10)
Spośród prawie 1000 samochodów można było wybierać podczas wczorajszej giełdy w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (21.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (21.10)

Plac na osiedlu Załęże był wypełniony niemal do ostatniego miejsca od samego rana. Podobnie jak przed tygodniem kierowcy kupowali przede wszystkim zimowe ogumienie i części, ale dużym zainteresowaniem cieszyły się także samochody, których sprzedało się ok. 50.

 

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
146: 6,9 tys. zł (98 r.);
AUDI
80: 5,2 tys. zł (92 r.); A3: 23,9 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (02 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); A4: 38,9 tys. zł (07 r.), 24,3 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.); A6: 70,0 tys. zł (07 r.), 12,0 tys. zł (97 r.);
BMW
1: 61,0 tys. zł (09 r.); 3: 20,8 tys. zł (02 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 10,5 tys. zł (94 r.); 5: 19,0 tys. zł (01 r.), 13,3 tys. zł (00 r.); X5: 45,0 tys. zł (02 r.);
CITROEN
C1: 14,7 tys. zł (05 r.); Xsara: 3,9 tys. zł (02 r.); Xsara Picasso: 21,0 tys. zł (06 r.), 11,3 tys. zł (01 r.); Berlingo: 17,6 tys. zł (04 r.);
DAEWOO
Matiz: 4,0 tys. zł (99 r.); Lanos: 5,3 tys. zł (00 r.);
FIAT
Seicento: 5,5 tys. zł (05 r.), 3,3 tys. zł (99 r.); Panda: 9,8 tys. zł (04 r.); Punto: 10,1 tys. zł (03 r.), 2,5 tys. zł (96 r.); Stilo: 12,0 tys. zł (02 r.); Linea: 22,0 tys. zł (07 r.); Marea: 7,5 tys. zł (01 r.); Ulysse: 6,0 tys. zł (97 r.);
FORD
Fiesta: 5,1 tys. zł (98 r.); Focus: 13,8 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (03 r.); C-Max: 17,0 tys. zł (03 r.); Mondeo: 12,8 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 3,4 tys. zł (96 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (98 r.);
HONDA
Civic: 34,0 tys. zł (07 r.), 4,3 tys. zł (95 r.); Accord: 13,4 tys. zł (99 r.); CR-V: 16,5 tys. zł (00 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 23,9 tys. zł (04 r.);
MAZDA
3/323: 21,0 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); 6/626: 18,5 tys. zł (04 r.), 10,6 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.); MPV: 15,2 tys. zł (02 r.);
MERCEDES
A-klasa: 9,4 tys. zł (98 r.); 190: 4,7 tys. zł (93 r.); C-klasa: 25,5 tys. zł (03 r.), 8,1 tys. zł (98 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); E-klasa: 18,8 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (95 r.); Vaneo: 15,5 tys. zł (02 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 9,0 tys. zł (00 r.); Space Star: 10,7 tys. zł (02 r.);
NISSAN
Pixo: 19,9 tys. zł (09 r.); Micra: 12,9 tys. zł (05 r.); Almera: 12,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Primera: 15,3 tys. zł (03 r.), 13,8 tys. zł (02 r.), 3,8 tys. zł (96 r.); Navara: 46,8 tys. zł (07 r.); Patrol: 27,4 tys. zł (99 r.);
OPEL
Corsa: 24,0 tys. zł (07 r.), 6,4 tys. zł (99 r.), 4,2 tys. zł (98 r.); Tigra: 17,7 tys. zł (05 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 14,5 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 18,4 tys. zł (04 r.); Meriva: 23,9 tys. zł (08 r.); Vectra: 24,5 tys. zł (06 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł
(00 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Omega: 9,5 tys. zł (00 r.); Zafira: 27,9 tys. zł (06 r.), 15,8 tys. zł (03 r.); Frontera: 16,0 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
1007: 18,0 tys. zł (05 r.); 206: 15,8 tys. zł (08 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 207: 16,0 tys. zł (07 r.); 307: 20,0 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,9 tys. zł (97 r.); 407: 21,2 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 25,4 tys. zł (10 r.), 7,5 tys. zł (01 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 15,0 tys. zł (05 r.), 13,2 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 19,5 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Scenic: 15,8 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 11,6 tys. zł (01 r.); Kangoo: 8,5 tys. zł (03 r.);
SEAT
Ibiza: 19,0 tys. zł (07 r.); 9,2 tys. zł (01 r.); Cordoba: 10,9 tys. zł (02 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,5 tys. zł (01 r.); Alhambra: 10,9 tys. zł (98 r.);
SKODA
Fabia: 24,9 tys. zł (08 r.), 12,8 tys. zł (03 r.); Octavia: 35,9 tys. zł (07 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 14,7 tys. zł (00 r.);
SUZUKI
Ignis: 21,9 tys. zł (08 r.); Vitara: 11,5 tys. zł (96 r.);
TOYOTA
Yaris: 16,8 tys. zł (06 r.), 12,5 tys. zł (02 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 17,3 tys. zł (02 r.); Avensis: 14,0 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 14,5 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (01 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 5,9 tys. zł (97 r.); Golf: 42,5 tys. zł (09 r.), 21,5 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 15,3 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,5 tys. zł (91 r.); Bora: 13,9 tys. zł (01 r.); Jetta: 32,9 tys. zł (07 r.); Passat: 33,9 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 11,5 tys. zł (97 r.), 4,8 tys. zł (94 r.); Touran: 33,7 tys. zł (07 r.), 20,9 tys. zł (04 r.); Sharan: 21,5 tys. zł (03 r.);
VOLVO
V40: 13,9 tys. zł (03 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty