Giełda samochodowa w Rzeszowie (1.9) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (1.9)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (1.9)
Chociaż został wyprodukowany w 1982 roku, od nowoczesnych samochodów różnił się w zasadzie tylko designem. To dlatego obok trzydziestoletniego Mercedesa W123 nie przeszedł obojętnie nikt, kto przyjechał na giełdę. Niebieski samochód kosztował 9 tys. zł.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (1.9)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (1.9)

To dlatego obok trzydziestoletniego Mercedesa W123 nie przeszedł obojętnie nikt, kto przyjechał na giełdę. Niebieski samochód kosztował 9 tys. zł. Pod maską miał słynącego z niezawodności 2,4-litrowego diesla, którego w czasach kryzysu co niektórzy zamiast olejem napędowym zalewali kuchennym, rzepakowym. – I jechał, a w dzisiejszych cudach techniki padłyby od razu wszystkie wtryski – rozmawiali między sobą kierowcy oglądający wczoraj niebieskie auto. Mimo leciwego wieku samochód z odrestaurowanym lakierem i zadbanym wnętrzem prezentował się znakomicie.

Średnie ceny samochodów na giełdzie:
AUDI
80: 3,2 tys. zł (90 r.); A3: 16,0 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); A4: 28,0 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (96 r.); A6: 12,6 tys. zł (97 r.);
BMW
3: 35,0 tys. zł (06 r.), 7,0 tys. zł (94 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (96 r.);
CITROEN
Saxo: 5,5 tys. zł (99 r.); C3: 14,9 tys. zł (05 r.); C3 Picasso: 27,5 tys. zł (10 r.); Xsara: 6,9 tys. zł (99 r.); Xantia: 2,2 tys. zł (96 r.); Berlingo: 10,3 tys. zł (01 r.);
DACIA
Logan: 11,0 tys. zł (06 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (00 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.);
FIAT
Cinquecento: 2,0 tys. zł (97 r.); Seicento: 4,3 tys. zł (01 r.), 3,2 tys. zł (99 r.); Panda: 13,9 tys. zł (06 r.); Punto: 14,9 tys. zł (06 r.), 3,2 tys. zł (96 r.); Ulysse: 6,9 tys. zł (96 r.);
FORD
Fiesta: 9,5 tys. zł (05 r.), 2,5 tys. zł (95 r.); Escort: 2,5 tys. zł (96 r.); Focus: 24,9 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-MAX: 17,2 tys. zł (04 r.); Mondeo: 14,0 tys. zł (05 r.), 11,8 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 14,6 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (00 r.);
HONDA
Jazz: 22,5 tys. zł (05 r.); Civic: 39,5 tys. zł (09 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Accord: 9,8 tys. zł (01 r.); CR-V: 13,5 tys. zł (98 r.);
HYUNDAI
Getz: 13,0 tys. zł (04 r.); Coupe: 9,0 tys. zł (99 r.);
KIA
Sportage: 5,7 tys. zł (99 r.);
MAZDA
3/323: 27,0 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); 6/626: 19,0 tys. zł (02 r.), 8,3 tys. zł (98 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (03 r.), 11,8 tys. zł (99 r.); 5: 33,6 tys. zł (07 r.);
MERCEDES
A-klasa: 14,3 tys. zł (02 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 9,3 tys. zł (97 r.); E-klasa: 11,0 tys. zł (97 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 8,0 tys. zł (00 r.); Almera: 12,5 tys. zł (03 r.); Primera: 7,0 tys. zł (97 r.);
OPEL
Corsa: 10,9 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Astra I: 3,5 tys. zł (94 r.); Astra II: 10,8 tys. zł (01 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Astra III: 19,0 tys. zł (06 r.); Vectra: 35,0 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (02 r.), 9,5 tys. zł (99 r.), 5,9 tys. zł (95 r.); Omega: 13,2 tys. zł (00 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (03 r.), 9,7 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
206: 11,9 tys. zł (04 r.), 8,8 tys. zł (02 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 16,7 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 407: 21,5 tys. zł (07 r.);
RENAULT
Clio: 10,8 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 32,0 tys. zł (12 r.), 20,0 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 3,8 tys. zł (98 r.); Laguna: 15,9 tys. zł (05 r.), 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 14,9 tys. zł (05 r.), 9,0 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.);
SAAB
9-3: 33,8 tys. zł (06 r.);
SEAT
Ibiza: 9,3 tys. zł (00 r.); Cordoba: 7,8 tys. zł (00 r.); Leon: 29,6 tys. zł (07 r.), 13,9 tys. zł (02 r.); Toledo: 11,0 tys. zł (99 r.); Alhambra: 17,9 tys. zł (99 r.);
SKODA
Fabia: 9,3 tys. zł (01 r.); Octavia: 19,0 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (00 r.); Roomster: 23,5 tys. zł (07 r.);
TOYOTA
Yaris: 11,9 tys. zł (02 r.); Corolla: 22,9 tys. zł (04 r.), 5,7 tys. zł (98 r.); Avensis: 24,9 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (94 r.);
VOLKSWAGEN
Lupo: 7,5 tys. zł (01 r.); Polo: 11,9 (03 r.), 8,3 tys. zł (99 r.), 5,8 tys. zł (97 r.); Golf: 29,6 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (01 r.), 8,2 tys. zł (98 r.); Bora: 16,1 tys. zł (01 r.); Passat: 32,0 tys. zł (07 r.), 18,9 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.), 4,4 tys. zł (97 r.); Sharan: 24,1 tys. zł (03 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty