Giełda samochodowa w Rzeszowie (14.10) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (14.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (14.10)
Aż 900 samochodów, ponad 100 straganów i kilka tysięcy klientów. Tak dużej giełdy nie było w Rzeszowie od czerwca.
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (14.10)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (14.10)

Kierowcy przyjechali przede wszystkim po części zamienne, głównie felgi i opony zimowe. Ale ciekawie było także na placu z samochodami, których sprzedało się wczoraj ok. 50. Najpiękniejszym wozem było czarne Audi A6 z trzylitrowym silnikiem TDI i napędem na obie osie. Pięcioletnie auto właściciel kupił w krajowym salonie. Samochód z przebiegiem 138 tys. km kosztował 70 tys. zł. Ponad połowę mniej, 33,7 tys. zł wystarczyło na zadbanego Volkswagena Tourana 1,9 TDI, także z 2007 roku

 

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 10,0 tys. zł (01 r.);

AUDI
A3: 16,9 tys. zł (02 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); A4: 32,2 tys. zł (04 r.), 24,3 tys. zł (02 r.), 14,1 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.); A6: 70,0 tys. zł (07 r.), 12,0 tys. zł (97 r.);

BMW
3: 20,8 tys. zł (02 r.), 15,3 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (97 r.); 5: 19,0 tys. zł (01 r.), 13,3 tys. zł (00 r.); X5: 45,0 tys. zł (02 r.);

CITROEN
C1: 14,7 tys. zł (05 r.); Xsara: 7,9 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 21,0 tys. zł (06 r.), 11,3 tys. zł (01 r.); C5: 41,4 tys. zł (08 r.); Berlingo: 17,6 tys. zł (04 r.);

CHRYSLER/DODGE

Caravan: 6,9 tys. zł (98 r.);

DAEWOO
Tico: 2,3 tys. zł (97 r.); Matiz: 4,6 tys. zł (01 r.); Lanos: 4,8 tys. zł (99 r.); Leganza: 6,4 tys. zł (99 r.);

FIAT
Seicento: 5,5 tys. zł (05 r.), 3,3 tys. zł (99 r.); Punto: 10,1 tys. zł (03 r.), 4,4 tys. zł (99 r.); Stilo: 12,0 tys. zł (02 r.); Marea: 7,5 tys. zł (01 r.); Ulysse: 6,0 tys. zł (97 r.);

FORD
Fiesta: 5,1 tys. zł (98 r.); Focus: 13,8 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (03 r.); C-Max: 17,0 tys. zł (03 r.); Mondeo: 13,5 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 3,4 tys. zł (96 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);

HONDA
Jazz: 23,8 tys. zł (07 r.); Civic: 34,0 tys. zł (07 r.), 6,3 tys. zł (94 r.); Accord: 14,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 14,8 tys. zł (98 r.);

MAZDA
3/323: 21,0 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); 6/626: 18,5 tys. zł (04 r.), 10,6 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);

MERCEDES
A-klasa: 9,4 tys. zł (98 r.); C-klasa: 20,5 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); E-klasa: 16,0 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (95 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 9,0 tys. zł (00 r.); Space Star: 10,7 tys. zł (02 r.);

NISSAN
Micra: 12,9 tys. zł (05 r.); Note: 28,9 tys. zł (08 r.); Almera: 12,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Primera: 13,8 tys. zł (02 r.), 3,8 tys. zł (96 r.); Navara: 46,8 tys. zł (07 r.); Patrol: 27,4 tys. zł (99 r.);

OPEL
Corsa: 24,0 tys. zł (07 r.), 5,5 tys. zł (99 r.), 4,2 tys. zł (98 r.); Tigra: 17,7 tys. zł (05 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 14,5 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 18,4 tys. zł (04 r.); Meriva: 23,9 tys. zł (08 r.); Vectra: 24,5 tys. zł (06 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł
(00 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Omega: 9,5 tys. zł (00 r.); Zafira: 15,8 tys. zł (03 r.); Frontera: 16,0 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 9,0 tys. zł (99 r.); 207: 16,0 tys. zł (07 r.); 307: 20,0 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,9 tys. zł (97 r.); 407: 19,9 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 7,5 tys. zł (01 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 15,0 tys. zł (05 r.), 13,2 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 19,5 tys. zł (05 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Scenic: 14,9 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 11,6 tys. zł (01 r.); Kangoo: 8,5 tys. zł (03 r.);

SEAT
Ibiza: 19,0 tys. zł (07 r.); 9,2 tys. zł (01 r.); Cordoba: 10,9 tys. zł (02 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,5 tys. zł (01 r.); Alhambra: 10,9 tys. zł (98 r.);

SKODA
Fabia: 12,8 tys. zł (03 r.); Octavia: 35,9 tys. zł (07 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 14,7 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
Vitara: 11,5 tys. zł (96 r.);

TOYOTA
Yaris: 21,2 tys. zł (06 r.), 15,5 tys. zł (04 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 17,3 tys. zł (02 r.); Avensis: 14,0 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (98 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 14,5 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (01 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.); Golf: 42,5 tys. zł (09 r.), 21,5 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 10,7 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); Bora: 13,9 tys. zł (01 r.); Jetta: 32,9 tys. zł (07 r.); Passat: 32,0 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 11,5 tys. zł (97 r.), 7,2 tys. zł (96 r.); Touran: 33,7 tys. zł (07 r.), 20,9 tys. zł (04 r.); Sharan: 21,5 tys. zł (03 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty