Wiadomo, że produkcja w USA ma być ograniczona do tych modeli, które kojarzą się z Ameryką, czyli RAM-y oraz Jeepy. Wyjątkami mają być Dodge Durango i Viper.
Chrysler 200 pozostanie bez następcy, a jego produkcja zakończy się w grudniu. W fabryce w Sterling Heights w 2018 roku będzie natomiast produkowany Ram 1500. Część auta jak np. następca modelu Compass ma powstawać w Meksyku.
Dyrektor generalny Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne uważa, że marża ze sprzedaży musi zostać zwiększona i powinna osiągnąć 12,1%.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?