Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dziennik Bałtycki
Udostępnij:
Może być co najmniej kilka przyczyn tego zjawiska.

- Po długiej eksploatacji pasek jest zużyty, rozciągnięty, powierzchnie boczne są starte, bywa, że jest popękany. Wyciągnięty pasek nie jest właściwie napięty i gdy pracuje pod obciążeniem, zaczyna się ślizgać i piszczy. W układach, w których pasek jest dociskany rolką napinającą, bywa tak, że to nie sam pasek lecz właśnie napinacz wydający charakterystyczny pisk.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Jakub Wiech: Ceny ropy naftowej wracają do poziomu sprzed wojny

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie