Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dziennik Bałtycki
Może być co najmniej kilka przyczyn tego zjawiska.

- Po długiej eksploatacji pasek jest zużyty, rozciągnięty, powierzchnie boczne są starte, bywa, że jest popękany. Wyciągnięty pasek nie jest właściwie napięty i gdy pracuje pod obciążeniem, zaczyna się ślizgać i piszczy. W układach, w których pasek jest dociskany rolką napinającą, bywa tak, że to nie sam pasek lecz właśnie napinacz wydający charakterystyczny pisk.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie