Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dziennik Bałtycki
Może być co najmniej kilka przyczyn tego zjawiska.

- Po długiej eksploatacji pasek jest zużyty, rozciągnięty, powierzchnie boczne są starte, bywa, że jest popękany. Wyciągnięty pasek nie jest właściwie napięty i gdy pracuje pod obciążeniem, zaczyna się ślizgać i piszczy. W układach, w których pasek jest dociskany rolką napinającą, bywa tak, że to nie sam pasek lecz właśnie napinacz wydający charakterystyczny pisk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty