Konstruktorzy zdecydowali się poprawić aerodynamikę pojazdu. Zauważyć możemy, że przedni zderzak został wyposażony we wloty, które otwierają się, by lepiej chłodzić silnik. Auto nie ma lusterek, a zastąpiły je kamery.
Model wyposażono w węższe koła ze specjalnym ogumieniem ekologicznym i popracowano nad zredukowaniem masy pojazdu. Dzięki zastosowaniu kompozytów i stopów aluminium udało się ją obniżyć do 865 kg. To o 100 kg mniej w porównaniu do standardowego Cactusa.
Za napęd odpowiada 3-cylindrowy silnik spalinowy oraz silnik pneumatyczny. Poinformowano, że hybryda może pracować w jednym z trzech trybów: spalinowym, powietrznym oraz połączonym, a spalanie wynosi 2 l/100 km.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?