E 63 S AMG 4Matic jest najmocniejszą dostępną w fabrycznych salonach wersją Mercedesa Klasy E. Dla modeli E 63 AMG i E 63 S AMG 4Matic wspólne są silniki i skrzynie biegów. Pod maską znajduje się 8-cylindrowa jednostka o pojemności 5.5 l. V-ósemka ma 585 KM mocy maksymalnej przy 5500 obr./min i 800 Nm momentu obrotowego przy 1750-5000 obr./min. Po przeprogramowaniu centralnej jednostki sterującej, moc wzrosła do 650 KM, a moment obrotowy do 920 Nm.
Samochód nadal jest wyposażony w seryjne zawieszenie Airmatic, ale opcjonalnie możemy zamontować nowy moduł odpowiadający za pracę podwozia. Nadwozie zostało osadzone na 20-calowych felgach Monoblock R z oponami 245/30 R 20 z przodu oraz 285/25 R 20 na kołach tylnych. Dodany został splitter i nowa osłona chłodnicy, a na klapie bagażnika znalazła się listwa.
Seryjne auto do 100 km/h przyspieszało w 3,6 s. Po modyfikacjach wynik ten poprawił się o 0,20 s, a prędkość maksymalna pozostała ograniczona do 300 km/h.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?