Mercedes E 63 S AMG 4Matic po tuningu

(mm)
Mercedes Klasy E / Fot. Brabus
Mercedes Klasy E / Fot. Brabus
Brabus zaprezentował zestaw B63-650, który jest przeznaczony do modelu E 63 S AMG 4Matic. Powoduje on m.in. wzrost mocy silnika.
Mercedes Klasy E / Fot. Brabus
Mercedes Klasy E / Fot. Brabus

E 63 S AMG 4Matic jest najmocniejszą dostępną w fabrycznych salonach wersją Mercedesa Klasy E. Dla modeli E 63 AMG i E 63 S AMG 4Matic wspólne są silniki i skrzynie biegów. Pod maską znajduje się 8-cylindrowa jednostka o pojemności 5.5 l. V-ósemka ma 585 KM mocy maksymalnej przy 5500 obr./min i 800 Nm momentu obrotowego przy 1750-5000 obr./min. Po przeprogramowaniu centralnej jednostki sterującej, moc wzrosła do 650 KM, a moment obrotowy do 920 Nm.

Samochód nadal jest wyposażony w seryjne zawieszenie Airmatic, ale opcjonalnie możemy zamontować nowy moduł odpowiadający za pracę podwozia. Nadwozie zostało osadzone na 20-calowych felgach Monoblock R z oponami 245/30 R 20 z przodu oraz 285/25 R 20 na kołach tylnych. Dodany został splitter i nowa osłona chłodnicy, a na klapie bagażnika znalazła się listwa.

Seryjne auto do 100 km/h przyspieszało w 3,6 s. Po modyfikacjach wynik ten poprawił się o 0,20 s, a prędkość maksymalna pozostała ograniczona do 300 km/h.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty