Jak wyjaśniają urzędnicy do końca roku wymienione zostaną tzw. dylatacje oraz nawierzchnia. Przewidziano też remont podpór betonowych mostu oraz skarp. Koszt tej inwestycji ma wynieść 2,7 mln złotych. Środki na wykonanie remontu pochodzą częściowo z rządowej dotacji na naprawę strat popowodziowych. Wcześniej, na podobnych zasadach, remontowany był most Piłsudskiego.
**CZYTAJ TAKŻE
Kraków: rondo Ofiar Katynia przejezdne już w październiku?Kraków: estakada na Nowohuckiej zostanie oddana do użytku**
Na czas naprawy mostu łączącego Podgórze z Nową Hutą urzędnicy planują zwężenie jezdni do jednego pasa dla każdego kierunku ruchu. Niestety, może to powodować bardzo duże korki w tej części miasta. Najprawdopodobniej znacznie wydłuży się dojazd z Podgórza do Nowej Huty. Może się okazać, że w godzinach szczytu szybciej przejedzie się wybierając dłuższą drogę przez Rybitwy i most Wandy.
Tym bardziej, że mimo wcześniejszych planów, prawdopodobnie w tym roku nie rozpocznie się remont tej przeprawy. Także na tym moście trzeba wymienić dylatacje i nawierzchnię. Miasto jak dotąd nie wyłoniło wykonawcy tych prac.
Nowohucka przez ostatnie lata była jedną z najbardziej zakorkowanych ulic w mieście. Sytuację utrudniała budowa m.in. estakady przy skrzyżowaniu z ulicą Klimeckiego. Ku ogromnej radości kierowców w czerwcu wiadukt został otwarty i przejazd Nowohucką stał się o wiele płynniejszy.
Źródło: Gazeta Krakowska
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?