Od momentu wprowadzenia Mini na amerykański rynek w roku 2002 sprzedano 100 tys. egzemplarzy tego samochodu. Fot. BMW
Popyt na Mini przewyższył oczekiwania producenta. Spodziewano się, że w ciągu roku Amerykanie kupować będą ok. 20 tys. aut. Rosnące zainteresowanie pojazdem spowodowało, że zwiększono z 70 do 80 liczbę dilerów oferujących Mini.
W ubiegłym roku w Europie sprzedano ponad 123 tys. Mini. To o 6,5 proc. więcej niż w 2003 r. Marka należy do koncernu BMW.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.