100 tysięcy Mini w USA

(mp)
Fot. BMW
Fot. BMW
Udostępnij:
Od momentu wprowadzenia Mini na amerykański rynek w roku 2002 sprzedano 100 tys. egzemplarzy tego samochodu.
Fot. BMW
Fot. BMW

 

Popyt na Mini przewyższył oczekiwania producenta. Spodziewano się, że w ciągu roku Amerykanie kupować będą ok. 20 tys. aut. Rosnące zainteresowanie pojazdem spowodowało, że zwiększono z 70 do 80 liczbę dilerów oferujących Mini.

 

W ubiegłym roku w Europie sprzedano ponad 123 tys. Mini. To o 6,5 proc. więcej niż w 2003 r. Marka należy do koncernu BMW.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie