100 tysięcy Mini w USA

(mp)
Fot. BMW
Fot. BMW
Od momentu wprowadzenia Mini na amerykański rynek w roku 2002 sprzedano 100 tys. egzemplarzy tego samochodu.
Fot. BMW
Fot. BMW

 

Popyt na Mini przewyższył oczekiwania producenta. Spodziewano się, że w ciągu roku Amerykanie kupować będą ok. 20 tys. aut. Rosnące zainteresowanie pojazdem spowodowało, że zwiększono z 70 do 80 liczbę dilerów oferujących Mini.

 

W ubiegłym roku w Europie sprzedano ponad 123 tys. Mini. To o 6,5 proc. więcej niż w 2003 r. Marka należy do koncernu BMW.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie