Zintegrowany system radaru i kamery Delphi w samochodach Volvo

(ip)
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Każdego roku na drogach całego świata ginie ponad milion osób. W samej tylko Europie około 250 tysięcy osób zostaje poważnie rannych w wypadkach drogowych, a w ubiegłym roku na drogach zginęło 28.000 osób. Badania wykazały, że 90% wypadków zostało spowodowanych błędami kierowców. Te tragiczne statystyki mogą zostać zminimalizowane przy użyciu zaawansowanych systemów wspierania kierowcy, jak RACam firmy Delphi, który będzie montowany w samochodach Volvo mających się pojawić na rynku pod koniec 2014 roku.

Zdobywający nagrody system RACam firmy Delphi łączy w jednym zaawansowanym module systemy czujników radarowych,

Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi

kamer wizyjnych i fuzji danych, umożliwiając wykorzystanie pełnej gamy funkcji aktywnego bezpieczeństwa.
„Nasz system nie tylko oferuje producentom samochodów kompletne portfolio zaawansowanych technologicznie systemów wsparcia kierowcy, które pomogą im zdobyć 5 gwiazdek w nowych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, ale jest również zaprojektowany tak, aby być znakomicie tańszym, lżejszym oraz mniejszym w porównaniu z niezintegrowanymi systemami – mając na celu dostarczenie korzyści producentom samochodów podczas projektowania pojazdów”, powiedział Jugal Vijayvargiya, prezydent działu Delphi Electronics & Safety.

Będąc od lat partnerem koncernu Volvo, Delphi dostarcza czujniki dla Grupy Volvo, która jest jedynym producentem samochodów, uczestniczącym w projekcie SARTRE (bezpieczne pojazdy drogowe w służbie środowiska naturalnego), który zakończył się z sukcesem w 2012 roku. Pojazd SARTRE składał się z wiodącej ciężarówki, za którą podążały trzy samochody Volvo (S60, V60 i XC60) – wszystkie kierowane przez autonomiczne systemy i osiągające prędkości do 90 km/h.
Delphi jest również częścią projektu Non Hit Car and Truck, szwedzkiego narodowego programu badawczego, w ramach którego firmy Volvo Trucks i Volvo Car Group opracowują nowe generacje aktywnych systemów bezpieczeństwa i zautomatyzowanych systemów kierowania pojazdami.

Od ponad 70 lat firma Delphi pomaga kierowcom na całym świecie w tym, by pozostawali skoncentrowani na drodze poprzez integrację funkcjonalności systemów elektronicznich i systemów bezpieczeństwa. Dzisiaj Delphi oferuje kierowcom wiele technologii zaprojektowanych po to, by pomagały zapewnić bezpieczeństwo jazdy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty