Samochód nazwano "Conqueror" (ang. - zdobywca), bo po zmianach wyglądu, według Hamanna, jego zadaniem jest podbijanie dróg.
W Range Roverze Sport przeprojektowano przedni zderzak ze zintegrowanymi lampami przeciwmgielnymi powiększając wloty powietrza i przetłaczając jego dolną część na kształt dyfuzora.
Podobne przetłoczenia zastosowano z tyłu. Spojler na dachu poprawia aerodynamikę przy wyższych prędkościach.
W układzie hamulcowym zastosowano z przodu wentylowane tarcze o wymiarach 380 x 34 mm z 8-tłoczkowymi czerwonymi zaciskami (można zamówić inne kolory). Obręcze kół
oferowane są w pięciu wzorach i rozmiarach od 20 do 23 cali. Zawieszenie auta obniżono z przodu o 40 mm, a z tyłu o 30 mm.
Wnętrze obszyto białą skórą stosując wstawki w kolorze i o fakturze skóry węża (do wyboru także inne rodzaje tapicerki). Na panelu centralnym i boczkach drzwi wykorzystano elementy z włókna węglowego.
Range Roverze Sport "Conqueror" dostępny jest z trzema silnikami. Wszystkie poddano zmianom. Diesel V6 o pojemności 2,7 l rozwija moc 225 KM przy 4000 obr./min (standardowo 190 KM przy 4000 obr./min), a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 510
Nm przy 1900 obr./min (w wersji standardowej 440 Nm przy 1900 obr./min.)
Benzynowa jednostka V8 o pojemności 4,4 l osiąga moc 323 KM przy 5500 obr./min (wzrost o 23 KM). Wartość maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min to 450 Nm (więcej o 25 Nm).
Najmocniejszy turbodoładowany "benzyniak" V8 4,2 l ma moc 475 KM przy 5740 obr./min i osiąga moment obrotowy 610 Nm przy 3500 obr./min.
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?