Z okazji urodzin

(mp)
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło jedynie 68 egzemplarzy tej limitowanej wersji. Ten właśnie Popular to oryginalny zwycięzca swojej klasy w
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło jedynie 68 egzemplarzy tej limitowanej wersji. Ten właśnie Popular to oryginalny zwycięzca swojej klasy w
Setne urodziny firmy Skoda stały się przyczynkiem do zorganizowania wyprawy samochodów zabytkowych.

 

W trasę wiodącą przez dziesięć europejskich państw wyruszą m.in.: Skoda Laurin & Klement 300 (1923), Skoda 860 (1932), Skoda Popular Monte Carlo (1937), Skoda Tudor 1101 (1948),  Skoda Felicia cabrio (1961).

 

Samochody odwiedzą następujące miasta: Poznań, Berlin, Wolfsburg, Bielefeld, Kolonia, Stavelot, Bruksela, Brugia, Wormington Grange, Lipin, Paryż, Chenôve, Chamonix, Mediolan, Verona, Salzburg, Wiedeń, Budapeszt i Bratysława. Impreza rozpocznie się 6 lipca w Mlada Boleslav, głównej siedzibie Skody i zakończy w tym samym miejscu 16 sierpnia.

 

W Polsce samochody można bedzie podziwiać 9 lipca w Poznaniu.

 

Plan imprezy:

10.30 - Przejazd kolumny aut zabytkowych na trasie Strzeszynek, Kaponiera, Aleje Niepodległości, Solna, Garbary, Wielka, Stary Rynek.

11.30 - Prezentacja aut zabytkowych na płycie Starego Rynku.

12.30 - Przejazd kolumny na trasie Stary Rynek, Most Rocha, Malta.

13.00 - Początek imprezy Skoda European Tour 2005 - Malta (od strony stoku narciarskiego Malta Ski).

 

Fot. Skoda: Model Laurin & Klement 300, rocznik 1920. Wyprodukowany w latach trzydziestych ubiegłego stulecia wyścigowy samochód stworzony jest
Fot. Skoda: Model Laurin & Klement 300, rocznik 1920. Wyprodukowany w latach trzydziestych ubiegłego stulecia wyścigowy samochód stworzony jest z części z lat dwudziestych: rama i podwozie regularnego modelu połączono z karoserią sportową typu FC. Auto ma
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło jedynie 68 egzemplarzy tej limitowanej wersji. Ten właśnie Popular to oryginalny zwycięzca swojej klasy w
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło
Fot. Skoda: Škoda Popular Monte Carlo, rocznik 1937, jest równie wyjątkowa. Została zaprojektowana specjalnie na wyścig Monte Carlo. Fabrykę opuściło jedynie 68 egzemplarzy tej limitowanej wersji. Ten właśnie Popular to oryginalny zwycięzca swojej klasy w

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fot. Skoda: Dwudrzwiowy kabriolet Škoda 1101, z roku 1948 początkowo nie miał własnej nazwy. Dopiero kierowcy ochrzcili go mianem Tudor, pochodzącym
Fot. Skoda: Dwudrzwiowy kabriolet Škoda 1101, z roku 1948 początkowo nie miał własnej nazwy. Dopiero kierowcy ochrzcili go mianem Tudor, pochodzącym od angielskiego two door oznaczającym dwoje drzwi. Nazwa tak mocno przylgnęła do auta, że nawet auta z i
Fot. Skoda: Kabriolet Škoda Felicia, model 994, z roku 1961. Jest to ostatni z kabrioletów produkowanych seryjnie przez Škodę. Zaś sama Felicia to model
Fot. Skoda: Kabriolet Škoda Felicia, model 994, z roku 1961. Jest to ostatni z kabrioletów produkowanych seryjnie przez Škodę. Zaś sama Felicia to model auta zaliczany do najpopularniejszych w historii Škody.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na motofakty.pl Motofakty